MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 017443655
003 FI-MELINDA
005 20220929131010.0
008 201104s2020 fi |||| m |0| 0|eng|c
020 |z 978-951-39-8181-5 
035 |a FCC017443655 
040 |a FI-J  |b fin  |e rda 
041 0 |a eng  |b fin 
100 1 |a Nyrhinen, Jussi,  |e kirjoittaja.  |0 (FI-ASTERI-N)000211060 
245 1 0 |a Social capital in the digitised servicescape /  |c Jussi Nyrhinen. 
264 1 |a Jyväskylä :  |b Jyväskylän yliopisto,  |c 2020. 
264 3 |a Jyväskylä :  |b Jyväskylä University Printing House 
300 |a 81 sivua, 75 sivua useina numerointijaksoina :  |b kuvitettu ;  |c 30 cm 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
490 1 |a JYU dissertations,  |x 2489-9003 ;  |v 230 
500 |a Moniste. 
500 |a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 3 eripainosta. 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto, kauppakorkeakoulu, markkinointi,  |d 2020. 
530 |a Julkaistu myös verkkoaineistona. 
591 |i 512 
650 7 |a sosiaalinen pääoma  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8998 
650 7 |a digitalisaatio  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8692 
650 7 |a palvelut  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p838 
650 7 |a asiakaskokemus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p24882 
650 7 |a monikanavaisuus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23342 
650 7 |a vuorovaikutus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10591 
650 7 |a tila  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7432 
650 7 |a verkkokauppa  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9457 
650 7 |a luottamus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1725 
650 7 |a epävarmuus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1722 
650 7 |a asiakkuus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8531 
650 7 |a asiakasuskollisuus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7218 
650 7 |a kulutustutkimus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1444 
653 0 |a channel integration 
653 0 |a digital marketing 
653 0 |a consumer behaviour 
653 0 |a customer experience 
653 0 |a omnichannel retailing 
653 0 |a servicescape 
653 0 |a social capital 
655 7 |a väitöskirjat  |2 slm/fin  |0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1227 
710 2 |a Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu.  |0 (FI-ASTERI-N)000029642 
776 0 8 |i Verkkoaineisto (PDF):  |z 978-951-39-8181-5 
830 0 |a JYU dissertations,  |x 2489-9003 ;  |v 230. 
852 |a P  |c 0337039 
856 4 1 |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-8181-5  |y Linkki verkkoaineistoon 
942 |2 z  |c VARASTO180  |1 2020-11-04 14:06:14 
999 |c 2044808  |d 2044808 
952 |b KANAVUORI  |c 1210  |o P 0337039  |9 1