MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 017438934
003 FI-MELINDA
005 20240517180602.0
007 cr || ||||||||
008 201028s2020 fi |||| om |0| 0|eng|c
020 |a 978-951-39-8381-9  |q PDF 
035 |a FCC017438934 
040 |a FI-J  |b fin  |e rda  |d FI-NL 
041 0 |a eng  |b fin 
080 1 |a 658.8  |2 1974/fin/fennica 
100 1 |a Taiminen, Kimmo,  |e kirjoittaja.  |0 (FI-ASTERI-N)000213239 
245 1 0 |a Flourishing digital content marketing communication :  |b engaging consumers with attractiveness, benevolence, and cogency /  |c Kimmo Taiminen. 
264 1 |a Jyväskylä :  |b Jyväskylän yliopisto,  |c 2020. 
300 |a 1 verkkoaineisto (61 sivua, 63 sivua useina numerointijaksoina) :  |b kuvitettu 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
490 1 |a JYU dissertations,  |x 2489-9003 ;  |v 314 
500 |a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 3 eripainosta. 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto, kauppakorkeakoulu, markkinointi,  |d 2020. 
506 0 |a Aineisto on vapaasti saatavissa.  |f Unrestricted online access  |2 star 
588 0 |a Kuvailun perustana verkkoaineisto; nimeke PDF-nimiösivulta (JYX, katsottu 28.10.2020). 
591 |i 512 
650 7 |a digitaalinen markkinointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23942 
650 7 |a suhdemarkkinointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p14047 
650 7 |a kuluttajat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1397 
650 7 |a sitouttaminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p19420 
650 7 |a sitoutuminen (toiminta)  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p13419 
650 7 |a brändit  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23851 
650 7 |a sisältötuotanto  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p15070 
650 7 |a mielekkyys  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p14869 
650 7 |a läpinäkyvyys  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p12622 
650 7 |a autenttisuus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11872 
650 7 |a vuorovaikutus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10591 
653 0 |a sisältömarkkinointi 
653 0 |a content marketing 
653 0 |a relationship marketing 
653 0 |a engagement 
653 0 |a authenticity 
653 0 |a transparency 
655 7 |a väitöskirjat  |2 slm/fin  |0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1227 
710 2 |a Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu,  |e oppiarvon myöntävä yhteisö.  |0 (FI-ASTERI-N)000029642 
776 0 8 |i Painettu:  |o f20211642 
830 0 |a JYU dissertations,  |x 2489-9003 ;  |v 314. 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-8381-9  |z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive  |q PDF 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-8381-9  |y Linkki verkkoaineistoon 
856 4 0 |u https://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-8381-9  |y Linkki verkkoaineistoon 
999 |c 2044371  |d 2044371