Approaching the concept of negative engagement in corporate communication

Bibliographic Details
Main Author: Lievonen, Matias, kirjoittaja
Format: Doctoral dissertation
Language:eng
Published: Jyväskylä : 2020.
Series:JYU dissertations, 279.
Subjects:
Online Access:Linkki verkkoaineistoon

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 017431886
003 FI-MELINDA
005 20220929125203.0
008 201019s2020 fi |||| m |0| 0|eng|c
020 |z 978-951-39-8281-2 
035 |a FCC017431886 
040 |a FI-J  |b fin  |e rda 
041 0 |a eng  |b fin 
100 1 |a Lievonen, Matias,  |e kirjoittaja.  |0 (FI-ASTERI-N)000211466 
245 1 0 |a Approaching the concept of negative engagement in corporate communication /  |c Matias Lievonen. 
264 1 |a Jyväskylä :  |b Jyväskylän yliopisto,  |c 2020. 
264 3 |a Jyväskylä :  |b Jyväskylä University Printing House 
300 |a 81 sivua, 35 sivua useina numerointijaksoina, 11 numeroimatonta sivua :  |b kuvitettu ;  |c 30 cm 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
490 1 |a JYU dissertations,  |x 2489-9003 ;  |v 279 
500 |a Moniste. 
500 |a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 4 eripainosta. 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto, kauppakorkeakoulu, viestinnän johtaminen,  |d 2020. 
530 |a Julkaistu myös verkkoaineistona. 
653 0 |a negative engagement 
653 0 |a negative communication 
653 0 |a corporate communication 
653 0 |a social media 
653 0 |a concept 
653 0 |a definition 
655 7 |a väitöskirjat  |2 slm/fin  |0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1227 
710 2 |a Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu.  |0 (FI-ASTERI-N)000029642 
776 0 8 |i Verkkoaineisto (PDF):  |z 978-951-39-8281-2 
830 0 |a JYU dissertations,  |x 2489-9003 ;  |v 279. 
852 |a P  |c 0338740 
856 4 1 |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-8281-2  |y Linkki verkkoaineistoon 
942 |2 z  |c VARASTO180  |1 2020-10-19 10:51:02 
999 |c 2042690  |d 2042690 
952 |b KANAVUORI  |c 1210  |o P 0338740  |9 1