|
|
|
|
LEADER |
00000cam a22000004i 4500 |
001 |
017427682 |
003 |
FI-MELINDA |
005 |
20220929145717.0 |
008 |
201009s2020 fi |||| m |0| 0|fin|c |
020 |
|
|
|z 978-951-39-8286-7
|
035 |
|
|
|a FCC017427682
|
040 |
|
|
|a FI-J
|b fin
|e rda
|
041 |
0 |
|
|a fin
|b eng
|
100 |
1 |
|
|a Virkkala, Sari,
|e kirjoittaja.
|0 (FI-ASTERI-N)000212529
|
245 |
1 |
0 |
|a Yhteisöpedagogiksi tulemisen tarinat :
|b narratiivinen tutkimus pedagogisen osaamisen ja ammatillisen identiteetin rakentumisesta yhteisöpedagogiopintojen aikana /
|c Sari Virkkala.
|
246 |
3 |
0 |
|a Narratiivinen tutkimus pedagogisen osaamisen ja ammatillisen identiteetin rakentumisesta yhteisöpedagogiopintojen aikana
|
264 |
|
1 |
|a Jyväskylä :
|b Jyväskylän yliopisto,
|c 2020.
|
264 |
|
3 |
|a Jyväskylä :
|b Jyväskylä University Printing House
|
300 |
|
|
|a 179 sivua :
|b kuvitettu ;
|c 30 cm
|
336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
337 |
|
|
|a käytettävissä ilman laitetta
|b n
|2 rdamedia
|
338 |
|
|
|a nide
|b nc
|2 rdacarrier
|
490 |
1 |
|
|a JYU dissertations,
|x 2489-9003 ;
|v 281
|
500 |
|
|
|a Moniste.
|
502 |
|
|
|a Väitöskirja :
|c Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta,
|d 2020.
|
530 |
|
|
|a Julkaistu myös verkkoaineistona.
|
653 |
|
0 |
|a personal practical knowledge
|
653 |
|
0 |
|a community of practice
|
653 |
|
0 |
|a narrative identity
|
653 |
|
0 |
|a narrative inquiry
|
653 |
|
0 |
|a pedagogical knowledge
|
653 |
|
0 |
|a community educator training
|
655 |
|
7 |
|a väitöskirjat
|2 slm/fin
|0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1227
|
710 |
2 |
|
|a Jyväskylän yliopisto.
|b Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta.
|0 (FI-ASTERI-N)000182659
|
776 |
0 |
8 |
|i Verkkoaineisto (PDF):
|z 978-951-39-8286-7
|
830 |
|
0 |
|a JYU dissertations,
|x 2489-9003 ;
|v 281.
|
852 |
|
|
|a P
|c 0338627
|
856 |
4 |
1 |
|u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-8286-7
|y Linkki verkkoaineistoon
|
942 |
|
|
|2 z
|c VARASTO180
|1 2020-10-09 12:06:56
|
999 |
|
|
|c 2041922
|d 2041922
|
952 |
|
|
|b KANAVUORI
|c 1210
|o P 0338627
|9 1
|