|
|
|
|
LEADER |
00000cam a22000004i 4500 |
001 |
017420849 |
003 |
FI-MELINDA |
005 |
20220930145226.0 |
007 |
cr || |||||||| |
008 |
200928r20201989fi |||| om |0| 0|fin|c |
020 |
|
|
|a 978-951-39-8314-7
|q PDF
|
035 |
|
|
|a FCC017420849
|
040 |
|
|
|a FI-J
|b fin
|e rda
|
041 |
0 |
|
|a fin
|b eng
|
080 |
|
|
|a 14
|2 1974/fin/fennica
|
080 |
|
|
|a 159.94/.95
|2 1974/fin/fennica
|
080 |
|
|
|a 159.953
|2 1974/fin/fennica
|
080 |
|
|
|a 37.01
|2 1974/fin/fennica
|
080 |
|
|
|a 37.015.3
|2 1974/fin/fennica
|
080 |
|
|
|a 800.1
|2 1974/fin/fennica
|
084 |
|
|
|a 10
|2 ykl
|
084 |
|
|
|a 14.12
|2 ykl
|
100 |
1 |
|
|a Aaltola, Juhani,
|e kirjoittaja.
|0 (FI-ASTERI-N)000039748
|
245 |
1 |
0 |
|a Merkitys opettamisen ja oppimisen näkökulmasta :
|b Wittgensteinin myöhäisfilosofian ja pragmatismin valossa /
|c Juhani Aaltola.
|
264 |
|
1 |
|a Jyväskylä :
|b Jyväskylän yliopisto,
|c [2020]
|
300 |
|
|
|a 1 verkkoaineisto (249 sivua) :
|b kuvitettu
|
336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
337 |
|
|
|a tietokonekäyttöinen
|b c
|2 rdamedia
|
338 |
|
|
|a verkkoaineisto
|b cr
|2 rdacarrier
|
490 |
1 |
|
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 69
|
502 |
|
|
|a Väitöskirja :
|c Jyväskylän yliopisto, yhteiskuntatieteellinen tiedekunta,
|d 1989.
|
506 |
0 |
|
|a Aineisto on vapaasti saatavissa.
|f Unrestricted online access
|2 star
|
591 |
|
|
|i 516
|
591 |
|
|
|i 611
|
600 |
1 |
4 |
|a Wittgenstein, Ludwig,
|d 1889-1951.
|0 (FI-ASTERI-N)000188436
|
650 |
|
7 |
|a filosofia
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1056
|
650 |
|
7 |
|a kasvatusfilosofia
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2746
|
650 |
|
7 |
|a kasvatusteoriat
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7960
|
650 |
|
7 |
|a kielellinen kehitys
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10162
|
650 |
|
7 |
|a kielenkäyttö
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11302
|
650 |
|
7 |
|a kielifilosofia
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p14603
|
650 |
|
7 |
|a kielipelit
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p19072
|
650 |
|
7 |
|a lapset (ikäryhmät)
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4354
|
650 |
|
7 |
|a merkitykset (semantiikka)
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7009
|
650 |
|
7 |
|a opetus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2630
|
650 |
|
7 |
|a pragmatismi
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5766
|
650 |
|
7 |
|a psykologia
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1632
|
650 |
|
7 |
|a semantiikka
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6804
|
655 |
|
7 |
|a e-kirjat
|2 slm/fin
|0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s889
|
655 |
|
7 |
|a väitöskirjat
|2 slm/fin
|0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1227
|
776 |
0 |
8 |
|i Digitoitu manifestaatiosta:
|a Aaltola, Juhani.
|t Merkitys opettamisen ja oppimisen näkökulmasta : Wittgensteinin myöhäisfilosofian ja pragmatismin valossa.
|d Jyväskylä : Jyväskylän yliopisto, 1989.
|z 9516800866
|
830 |
|
0 |
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 69.
|
856 |
4 |
0 |
|u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-8314-7
|z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
|q PDF
|
999 |
|
|
|c 2040835
|d 2040835
|