Merkitys opettamisen ja oppimisen näkökulmasta Wittgensteinin myöhäisfilosofian ja pragmatismin valossa

Bibliographic Details
Main Author: Aaltola, Juhani, kirjoittaja
Format: Doctoral dissertation
Language:fin
Published: Jyväskylä : [2020]
Series:Jyväskylä studies in education, psychology and social research, 69.
Subjects:
Online Access:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 017420849
003 FI-MELINDA
005 20220930145226.0
007 cr || ||||||||
008 200928r20201989fi |||| om |0| 0|fin|c
020 |a 978-951-39-8314-7  |q PDF 
035 |a FCC017420849 
040 |a FI-J  |b fin  |e rda 
041 0 |a fin  |b eng 
080 |a 14  |2 1974/fin/fennica 
080 |a 159.94/.95  |2 1974/fin/fennica 
080 |a 159.953  |2 1974/fin/fennica 
080 |a 37.01  |2 1974/fin/fennica 
080 |a 37.015.3  |2 1974/fin/fennica 
080 |a 800.1  |2 1974/fin/fennica 
084 |a 10  |2 ykl 
084 |a 14.12  |2 ykl 
100 1 |a Aaltola, Juhani,  |e kirjoittaja.  |0 (FI-ASTERI-N)000039748 
245 1 0 |a Merkitys opettamisen ja oppimisen näkökulmasta :  |b Wittgensteinin myöhäisfilosofian ja pragmatismin valossa /  |c Juhani Aaltola. 
264 1 |a Jyväskylä :  |b Jyväskylän yliopisto,  |c [2020] 
300 |a 1 verkkoaineisto (249 sivua) :  |b kuvitettu 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
490 1 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 69 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto, yhteiskuntatieteellinen tiedekunta,  |d 1989. 
506 0 |a Aineisto on vapaasti saatavissa.  |f Unrestricted online access  |2 star 
591 |i 516 
591 |i 611 
600 1 4 |a Wittgenstein, Ludwig,  |d 1889-1951.  |0 (FI-ASTERI-N)000188436 
650 7 |a filosofia  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1056 
650 7 |a kasvatusfilosofia  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2746 
650 7 |a kasvatusteoriat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7960 
650 7 |a kielellinen kehitys  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10162 
650 7 |a kielenkäyttö  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11302 
650 7 |a kielifilosofia  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p14603 
650 7 |a kielipelit  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p19072 
650 7 |a lapset (ikäryhmät)  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4354 
650 7 |a merkitykset (semantiikka)  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7009 
650 7 |a opetus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2630 
650 7 |a pragmatismi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5766 
650 7 |a psykologia  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1632 
650 7 |a semantiikka  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6804 
655 7 |a e-kirjat  |2 slm/fin  |0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s889 
655 7 |a väitöskirjat  |2 slm/fin  |0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1227 
776 0 8 |i Digitoitu manifestaatiosta:  |a Aaltola, Juhani.  |t Merkitys opettamisen ja oppimisen näkökulmasta : Wittgensteinin myöhäisfilosofian ja pragmatismin valossa.  |d Jyväskylä : Jyväskylän yliopisto, 1989.  |z 9516800866 
830 0 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 69. 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-8314-7  |z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive  |q PDF 
999 |c 2040835  |d 2040835