MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 017405351
003 FI-MELINDA
005 20220930141514.0
007 cr || ||||||||
008 200907r20202001fi |||| om |0| 0|fin|c
020 |a 978-951-39-8274-4  |q PDF 
035 |a FCC017405351 
040 |a FI-J  |b fin  |e rda 
041 0 |a fin  |b eng 
080 |a 331.4  |2 1974/fin/fennica 
080 |a 614  |2 1974/fin/fennica 
080 |a 316.6  |2 1974/fin/fennica 
084 |a 59.24  |2 ykl 
084 |a 59.241  |2 ykl 
100 1 |a Simola, Ahti,  |e kirjoittaja.  |0 (FI-ASTERI-N)000109654 
245 1 0 |a Työterveyshuolto-organisaation toiminta, sen henkilöstön henkinen hyvinvointi ja toiminnan tuloksellisuus /  |c Ahti Simola. 
264 1 |a Jyväskylä :  |b Jyväskylän yliopisto,  |c [2020] 
300 |a 1 verkkoaineisto (186 sivua) :  |b kuvitettu 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
490 1 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 188 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden tiedekunta,  |d 2001. 
506 0 |a Aineisto on vapaasti saatavissa.  |f Unrestricted online access  |2 star 
530 |a Julkaistu myös painettuna. 
533 |a Digitaalinen jäljenne. 
591 |i 3142 
650 7 |a arviointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7413 
650 7 |a asiakastyytyväisyys  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7217 
650 7 |a asiakkaat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3294 
650 7 |a henkilöstö  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4190 
650 7 |a henkinen hyvinvointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1946 
650 7 |a johtaminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p554 
650 7 |a laatu  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5029 
650 7 |a motivaatio  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4734 
650 7 |a organisaatioilmasto  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6057 
650 7 |a organisaatiokulttuuri  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p15382 
650 7 |a organisaatiot  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p272 
650 7 |a potilaat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8357 
650 7 |a tehokkuus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8329 
650 7 |a terveydenhoito  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2641 
650 7 |a terveydenhuolto  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2658 
650 7 |a terveydenhuoltohenkilöstö  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2366 
650 7 |a toiminta  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8090 
650 7 |a tuloksellisuus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5864 
650 7 |a tyytyväisyys  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1832 
650 7 |a työkyky  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10214 
650 7 |a työntekijät  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1075 
650 7 |a työterveyshuolto  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6046 
650 2 |a efficiency, organizational 
650 2 |a health personnel 
650 2 |a mental health 
650 2 |a occupational health services  |x organization & administration 
650 2 |a patient satisfaction 
655 7 |a e-kirjat  |2 slm/fin  |0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s889 
655 7 |a väitöskirjat  |2 slm/fin  |0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1227 
776 0 8 |i Digitoitu manifestaatiosta:  |a Simola, Ahti.  |t Työterveyshuolto-organisaation toiminta, sen henkilöstön henkinen hyvinvointi ja toiminnan tuloksellisuus.  |d Jyväskylä : Jyväskylän yliopisto, 2001.  |z 9513910245 
830 0 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 188 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-8274-4  |z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive  |q PDF 
999 |c 2038761  |d 2038761