Teknologian pedagoginen käyttö ja hyväksyminen opettajien digipedagoginen osaaminen

Bibliographic Details
Main Author: Kyllönen, Mari, kirjoittaja
Format: Doctoral dissertation
Language:fin
Published: Jyväskylä : 2020.
Series:JYU dissertations, 191.
Subjects:
Online Access:Linkki verkkoaineistoon

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 016756575
003 FI-MELINDA
005 20220929145641.0
008 200318s2020 fi |||| m |0| 0|fin|c
020 |z 978-951-39-8057-3 
035 |a FCC016756575 
040 |a FI-J  |b fin  |e rda 
041 0 |a fin  |b eng 
100 1 |a Kyllönen, Mari,  |e kirjoittaja.  |0 (FI-ASTERI-N)000143060 
245 1 0 |a Teknologian pedagoginen käyttö ja hyväksyminen :  |b opettajien digipedagoginen osaaminen /  |c Mari Kyllönen. 
264 1 |a Jyväskylä :  |b Jyväskylän yliopisto,  |c 2020. 
264 3 |a Jyväskylä :  |b Jyväskylä University Printing House 
300 |a 146 sivua :  |b kuvitettu ;  |c 30 cm 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
490 1 |a JYU dissertations,  |x 2489-9003 ;  |v 191 
500 |a Moniste. 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, kasvatustiede,  |d 2020. 
530 |a Julkaistu myös verkkoaineistona. 
653 0 |a TPACK 
653 0 |a technology acceptance 
653 0 |a digipedagogy 
653 0 |a teachers 
653 0 |a teacher education 
655 7 |a väitöskirjat  |2 slm/fin  |0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1227 
710 2 |a Jyväskylän yliopisto.  |b Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta.  |0 (FI-ASTERI-N)000182659 
776 0 8 |i Verkkoaineisto (PDF):  |z 978-951-39-8057-3 
830 0 |a JYU dissertations,  |x 2489-9003 ;  |v 191. 
856 4 1 |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-8057-3  |y Linkki verkkoaineistoon 
942 |2 z  |c VARASTO180  |1 2020-03-18 13:15:36 
999 |c 2024527  |d 2024527 
952 |b KANAVUORI  |c 1210  |o P 0336457  |9 1