|
|
|
|
| LEADER |
00000cam a22000004i 4500 |
| 001 |
016756522 |
| 003 |
FI-MELINDA |
| 005 |
20240927150311.0 |
| 008 |
200318s2020 fi |||| m |0| 0|eng|c |
| 020 |
|
|
|z 978-951-39-8025-2
|
| 035 |
|
|
|a FCC016756522
|
| 040 |
|
|
|a FI-J
|b fin
|e rda
|
| 041 |
0 |
|
|a eng
|b fin
|
| 100 |
1 |
|
|a Ala-Vähälä, Timo,
|e kirjoittaja.
|0 (FI-ASTERI-N)000040210
|
| 245 |
1 |
0 |
|a Coping with diversity in higher education in the European Higher Education Area :
|b the case of quality assurance /
|c Timo Ala-Vähälä.
|
| 264 |
|
1 |
|a Jyväskylä :
|b Jyväskylän yliopisto,
|c 2020.
|
| 264 |
|
3 |
|a Jyväskylä :
|b Jyväskylä University Printing House
|
| 300 |
|
|
|a 98 sivua, 54 sivua useina numerointijaksoina :
|b kuvitettu ;
|c 30 cm
|
| 336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
| 337 |
|
|
|a käytettävissä ilman laitetta
|b n
|2 rdamedia
|
| 338 |
|
|
|a nide
|b nc
|2 rdacarrier
|
| 490 |
1 |
|
|a JYU dissertations,
|x 2489-9003 ;
|v 183
|
| 500 |
|
|
|a Moniste.
|
| 500 |
|
|
|a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 4 eripainosta.
|
| 502 |
|
|
|a Väitöskirja :
|c Jyväskylän yliopisto, humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, yhteiskuntapolitiikka,
|d 2020.
|
| 530 |
|
|
|a Julkaistu myös verkkoaineistona.
|
| 653 |
|
0 |
|a higher education
|
| 653 |
|
0 |
|a Bologna Process
|
| 653 |
|
0 |
|a quality assurance
|
| 653 |
|
0 |
|a European Higher Education Area
|
| 655 |
|
7 |
|a väitöskirjat
|2 slm/fin
|0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1227
|
| 710 |
2 |
|
|a Jyväskylän yliopisto.
|b Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta,
|e oppiarvon myöntävä yhteisö.
|0 (FI-ASTERI-N)000184197
|
| 776 |
0 |
8 |
|i Verkkoaineisto (PDF):
|z 978-951-39-8025-2
|
| 830 |
|
0 |
|a JYU dissertations,
|x 2489-9003 ;
|v 183.
|
| 852 |
|
|
|a P
|c 0336454
|
| 856 |
4 |
1 |
|u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-8025-2
|y Linkki verkkoaineistoon
|
| 942 |
|
|
|2 z
|c VARASTO180
|1 2020-03-18 12:00:04
|
| 999 |
|
|
|c 2024520
|d 2024520
|
| 952 |
|
|
|b KANAVUORI
|c 1210
|o P 0336454
|9 1
|