MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 016747446
003 FI-MELINDA
005 20220930134421.0
007 cr || ||||||||
008 200302r20201992fi |||| om |0| 0|fin|c
020 |a 978-951-39-8058-0  |q PDF 
035 |a FCC016747446 
040 |a FI-J  |b fin  |e rda 
041 0 |a fin  |b eng  |b ger 
080 |a 37  |2 1974/fin/fennica 
080 |a 371.4 Herbart  |2 1974/fin/fennica 
084 |a 38.509  |2 ykl 
100 1 |a Suutarinen, Sakari,  |e kirjoittaja.  |0 (FI-ASTERI-N)000075142 
245 1 0 |a Herbartilainen pedagoginen uudistus Suomen kansakoulussa vuosisadan alussa (1900-1935) /  |c Sakari Suutarinen. 
264 1 |a Jyväskylä :  |b Jyväskylän yliopisto,  |c [2020] 
300 |a 1 verkkoaineisto (273 sivua) :  |b kuvitettu 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
490 1 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 90 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden tiedekunta,  |d 1992. 
506 0 |a Aineisto on vapaasti saatavissa.  |f Unrestricted online access  |2 star 
533 |a Digitaalinen jäljenne. 
591 |i 516 
600 1 4 |a Herbart, Johann Friedrich.  |0 (FI-ASTERI-N)000150548 
648 7 |a 1900-luku  |2 yso/fin 
650 7 |a herbartilaisuus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1578 
650 7 |a historia  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1780 
650 7 |a ihmiskuva  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11166 
650 7 |a kansakoulu  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2182 
650 7 |a kasvatus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p476 
650 7 |a kasvatusfilosofia  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2746 
650 7 |a kasvatushistoria  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10258 
650 7 |a kasvatusjärjestelmät  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1899 
650 7 |a kasvatustavoitteet  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2745 
650 7 |a kasvatusteoriat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7960 
650 7 |a kasvatustiede  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4537 
650 7 |a koulukasvatus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p14839 
650 7 |a koulunuudistus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11222 
650 7 |a koulutuspolitiikka  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p249 
650 7 |a opettajankoulutus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10746 
650 7 |a opetusmenetelmät  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p988 
650 7 |a opetussuunnitelmat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5140 
650 7 |a oppihistoria  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p16329 
651 7 |a Suomi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p94426 
776 0 8 |i Digitoitu painetusta:  |a Suutarinen, Sakari.  |t Herbartilainen pedagoginen uudistus Suomen kansakoulussa vuosisadan alussa (1900-1935).  |d Jyväskylä : Jyväskylän yliopisto, 1992.  |z 9516807976 
830 0 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 90. 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-8058-0  |z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive  |q PDF 
999 |c 2022859  |d 2022859