A context-specific and dualistic examination of consumer behaviour in the context of digital products the case of purchasing digital music from music download stores in Finland

Bibliographic Details
Main Author: Makkonen, Markus, kirjoittaja
Format: Doctoral dissertation
Language:eng
Published: Jyväskylä : 2019.
Series:JYU dissertations, 154.
Subjects:
Online Access:Linkki verkkoaineistoon

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 016746740
003 FI-MELINDA
005 20220929130932.0
008 200228s2019 fi |||| m |0| 0|eng|c
020 |z 978-951-39-7964-5 
035 |a FCC016746740 
040 |a FI-J  |b fin  |e rda 
041 0 |a eng  |b fin 
100 1 |a Makkonen, Markus,  |e kirjoittaja.  |0 (FI-ASTERI-N)000206220 
245 1 2 |a A context-specific and dualistic examination of consumer behaviour in the context of digital products :  |b the case of purchasing digital music from music download stores in Finland /  |c Markus Makkonen. 
264 1 |a Jyväskylä :  |b Jyväskylän yliopisto,  |c 2019. 
264 3 |a Jyväskylä :  |b Jyväskylä University Printing House 
300 |a 177 sivua, 66 sivua useina numerointijaksoina :  |b kuvitettu ;  |c 30 cm 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
490 1 |a JYU dissertations,  |x 2489-9003 ;  |v 154 
500 |a Moniste. 
500 |a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 6 eripainosta. 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto, informaatioteknologian tiedekunta, tietojärjestelmätiede,  |d 2019. 
530 |a Julkaistu myös verkkoaineistona. 
567 |b tapaustutkimus  |2 yso/fin  |0 http://finto.fi/yso/fi/page/p10982 
567 |b haastattelututkimus  |2 yso/fin  |0 http://finto.fi/yso/fi/page/p10632 
567 |b survey-tutkimus  |2 yso/fin  |0 http://finto.fi/yso/fi/page/p2622 
591 |i 113 
591 |i 512 
650 7 |a musiikkimarkkinat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p27090 
650 7 |a verkkokauppa  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9457 
650 7 |a teknologinen kehitys  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8956 
650 7 |a kuluttajat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1397 
650 7 |a kuluttajakäyttäytyminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8576 
650 7 |a ostokäyttäytyminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8573 
650 7 |a konteksti  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11905 
653 0 |a digital products 
653 0 |a digital music 
653 0 |a music download stores 
653 0 |a case study 
653 0 |a context-specific 
653 0 |a enablers 
653 0 |a inhibitors 
653 0 |a consumer behaviour 
653 0 |a Finland 
655 7 |a väitöskirjat  |2 slm/fin  |0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1227 
710 2 |a Jyväskylän yliopisto.  |b Informaatioteknologian tiedekunta.  |0 (FI-ASTERI-N)000016015 
776 0 8 |i Verkkoaineisto (PDF):  |z 978-951-39-7964-5 
830 0 |a JYU dissertations,  |x 2489-9003 ;  |v 154. 
852 |a P  |c 0335519 
856 4 1 |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-7964-5  |y Linkki verkkoaineistoon 
999 |c 2022751  |d 2022751 
952 |b KANAVUORI  |c 1210  |o P 0335519  |9 1