Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Nykytaide oppimisen ympäristön...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Export Ready — 
Nykytaide oppimisen ympäristönä : näkemyksiä nykytaiteesta, oppimisesta ja niiden kohtaamisesta

Nykytaide oppimisen ympäristönä näkemyksiä nykytaiteesta, oppimisesta ja niiden kohtaamisesta

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Venäläinen, Päivi, kirjoittaja
Format: Doctoral dissertation
Language:fin
Published: Jyväskylä : 2019.
Series:JYU dissertations, 130.
Subjects:
taidekokemukset
pedagogiikka
oppimiskäsitykset
koulut
museot
taidekasvatus
nykytaide
oppiminen
oppimisympäristö
Learning.
naturalistinen taidekäsitys
contemporary art
learning environment
naturalistic conception of art
art experiences
väitöskirjat
Online Access:Linkki verkkoaineistoon
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View
Description
Item Description:Moniste.

Similar Items

  • Nykytaide oppimisen ympäristönä : näkemyksiä nykytaiteesta, oppimisesta ja niiden kohtaamisesta
    by: Venäläinen, Päivi, kirjoittaja
    Published: (2019)
  • Kävijöiden kokemuksia taiteilija Maaria Wirkkalan Lahden historialliseen museoon suunnittelemasta Jokaisella on oma aikansa -näyttelystä
    by: Nissilä, Pilvi
    Published: (2018)
  • Valkoista kuution sisällä : Transformer-näyttelyprojekti : näyttelyripustus esteettisenä työkaluna
    by: Lammi, Teija
    Published: (2006)
  • Art experience in digital interactive technology
    by: Taipale, Meri
    Published: (2021)
  • Museossa oppiminen : koulun ja museon yhteistyö luokanopettajien, oppilaiden ja museotyöntekijöiden kokemana
    by: Lappalainen, Päivi
    Published: (2005)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report