Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Connecting sounds
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Connecting sounds : private music listening as symbolic social behaviour

Connecting sounds private music listening as symbolic social behaviour

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Schäfer, Katharina, kirjoittaja
Format: Doctoral dissertation
Language:eng
Published: Jyväskylä : 2019.
Series:JYU dissertations, 145.
Subjects:
musiikki
kuunteleminen
sosiaalinen käyttäytyminen
yksinäisyys
sosiaalinen vuorovaikutus
nostalgia
empatia
suru
tunteet
sosiaaliset suhteet
media
kognitiiviset prosessit
symbolic social behaviour
social surrogacy
mental simulation
empathy
Integrative Complexity
väitöskirjat
Online Access:Linkki verkkoaineistoon
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View
Description
Item Description:Moniste.
Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 3 eripainosta.

Similar Items

  • Connecting sounds : private music listening as symbolic social behaviour
    by: Schäfer, Katharina, kirjoittaja
    Published: (2019)
  • Me, you and the dance : effects of individual differences and social context on music-induced movement
    by: Carlson, Emily, kirjoittaja
    Published: (2018)
  • Me, you and the dance : effects of individual differences and social context on music-induced movement
    by: Carlson, Emily, kirjoittaja
    Published: (2018)
  • Duurisävellajin epäkonventionaalinen käyttö musiikillisen emootion välityksessä
    by: Lahdelma, Imre
    Published: (2011)
  • Between looking back and moving ahead : an exploration of the role of the body and its movement in a music therapy case study
    by: Bindewald, Mara
    Published: (2017)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report