|
|
|
|
LEADER |
00000cam a22000004i 4500 |
001 |
016669077 |
003 |
FI-MELINDA |
005 |
20220929125708.0 |
007 |
cr||| |||||||| |
008 |
191211s2019 fi |||| om |0| 0|eng|c |
020 |
|
|
|a 978-951-39-7917-1
|q PDF
|
035 |
|
|
|a FCC016669077
|
040 |
|
|
|a FI-J
|b fin
|e rda
|d FI-NL
|
041 |
0 |
|
|a eng
|b fin
|
080 |
1 |
|
|a 372
|2 1974/fin/fennica
|
100 |
1 |
|
|a Roiha, Anssi,
|e kirjoittaja.
|0 (FI-ASTERI-N)000206291
|
245 |
1 |
4 |
|a The role of CLIL education in individuals' life courses :
|b retrospective narratives of pupils from a former CLIL class /
|c Anssi Roiha.
|
264 |
|
1 |
|a Jyväskylä :
|b Jyväskylän yliopisto,
|c 2019.
|
300 |
|
|
|a 1 verkkoaineisto (108 sivua, 80 sivua useina numerointijaksoina, 34 numeroimatonta sivua) :
|b kuvitettu
|
336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
337 |
|
|
|a tietokonekäyttöinen
|b c
|2 rdamedia
|
338 |
|
|
|a verkkoaineisto
|b cr
|2 rdacarrier
|
490 |
1 |
|
|a JYU dissertations,
|x 2489-9003 ;
|v 148
|
500 |
|
|
|a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 4 eripainosta.
|
502 |
|
|
|a Väitöskirja :
|c Jyväskylän yliopisto, humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, englannin kieli,
|d 2019.
|
506 |
0 |
|
|a Aineisto on vapaasti saatavissa.
|f Unrestricted online access
|2 star
|
546 |
|
|
|a Yksi artikkeli suomeksi.
|
567 |
|
|
|b narratiivinen tutkimus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p22220
|
588 |
|
|
|a Kuvailun perustana verkkoaineisto; nimeke PDF-nimiösivulta (JYX, katsottu 11.12.2019).
|
591 |
|
|
|i 6121
|
650 |
|
7 |
|a vieraskielinen opetus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p12222
|
650 |
|
7 |
|a kielen oppiminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p24061
|
650 |
|
7 |
|a englannin kieli
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2573
|
650 |
|
7 |
|a asenteet
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5619
|
650 |
|
7 |
|a oppilaat
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8131
|
650 |
|
7 |
|a minäkuva
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p267
|
650 |
|
7 |
|a kielitaito
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5797
|
650 |
|
7 |
|a vaikutukset
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p795
|
650 |
|
7 |
|a narratiivinen tutkimus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p22220
|
653 |
|
0 |
|a CLIL education
|
653 |
|
0 |
|a life course
|
653 |
|
0 |
|a self-concept
|
653 |
|
0 |
|a attitudes
|
653 |
|
0 |
|a former pupils' perceptions
|
653 |
|
0 |
|a thematic analysis
|
653 |
|
0 |
|a analysis of narratives
|
653 |
|
0 |
|a narrative analysis
|
655 |
|
7 |
|a väitöskirjat
|2 slm/fin
|0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1227
|
710 |
2 |
|
|a Jyväskylän yliopisto.
|b Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta.
|0 (FI-ASTERI-N)000184197
|
830 |
|
0 |
|a JYU dissertations,
|x 2489-9003 ;
|v 148.
|
856 |
4 |
0 |
|u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-7917-1
|z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
|q PDF
|
856 |
4 |
0 |
|u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-7917-1
|y Linkki verkkoaineistoon
|
999 |
|
|
|c 2017159
|d 2017159
|