Understanding seamless mobile service interface between customer and technology an empirical study

Bibliographic Details
Main Author: Mattila, Anssi, kirjoittaja
Format: Doctoral dissertation
Language:eng
Published: Jyväskylä : [2019]
Series:Jyväskylä studies in business and economics, 29.
Subjects:
Online Access:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
Linkki verkkoaineistoon

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 016653998
003 FI-MELINDA
005 20240607140710.0
007 cr || ||||||||
008 191121r20192003fi |||| om |0| 0|eng|c
020 |a 978-951-39-7894-5  |q PDF 
035 |a FCC016653998 
040 |a FI-J  |b fin  |e rda 
041 0 |a eng  |b fin 
080 |a 654  |2 1974/fin/fennica 
100 1 |a Mattila, Anssi,  |e kirjoittaja. 
245 1 0 |a Understanding seamless mobile service interface between customer and technology :  |b an empirical study /  |c Anssi Mattila. 
264 1 |a Jyväskylä :  |b University of Jyväskylä,  |c [2019] 
300 |a 1 verkkoaineisto (62 sivua, 107 numeroimatonta sivua) :  |b kuvitettu 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
490 1 |a Jyväskylä studies in business and economics,  |x 1457-1986 ;  |v 29 
500 |a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 4 eripainosta. 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto, taloustieteiden tiedekunta,  |d 2003. 
506 1 |a Käytettävissä vain Jyväskylän yliopiston kirjaston Digi-arkistossa tekijänoikeussyistä.  |f Online access with authorization  |2 star 
506 1 |a Käytettävissä lisenssin hankkineissa organisaatioissa.  |f Online access with authorization  |2 star 
591 |i 512 
591 |i 113 
650 7 |a Internet  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p20405 
650 7 |a WAP  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6625 
650 7 |a asiakastyytyväisyys  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7217 
650 7 |a asiakkaat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3294 
650 7 |a kokemukset  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3209 
650 7 |a käytettävyys  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3785 
650 7 |a käyttäjät  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p16550 
650 7 |a käyttöliittymät  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1295 
650 7 |a langaton viestintä  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5443 
650 7 |a matkapuhelimet  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4362 
650 7 |a matkaviestinpalvelut (telepalvelut)  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p15079 
650 7 |a teknologia  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2339 
650 7 |a tietoverkot  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p12936 
650 7 |a verkkopalvelut  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6624 
655 7 |a väitöskirjat  |2 slm/fin  |0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1227 
776 0 8 |i Digitoitu painetusta:  |a Mattila, Anssi.  |t Understanding seamless mobile service interface between customer and technology.  |d Jyväskylä : Jyväskylän yliopisto, 2003.  |z 9513916413 
830 0 |a Jyväskylä studies in business and economics,  |x 1457-1986 ;  |v 29. 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-7894-5  |z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive  |q PDF 
856 4 0 |u https://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-7894-5  |y Linkki verkkoaineistoon 
999 |c 2015893  |d 2015893