Starting to play with arts education study of ways to approach experiential and social modes of contemporary art

Bibliographic Details
Main Author: Sederholm, Helena, kirjoittaja
Format: Doctoral dissertation
Language:eng
Published: Jyväskylä : [2019]
Series:Jyväskylä studies in the arts, 63.
Subjects:
Online Access:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 016631215
003 FI-MELINDA
005 20220930131056.0
007 cr || ||||||||
008 191118r20191998fi |||| om |0| 0|eng|c
020 |a 978-951-39-7888-4  |q PDF 
035 |a FCC016631215 
040 |a FI-J  |b fin  |e rda 
041 0 |a eng  |b fin 
080 |a 7.0  |2 1974/fin/fennica 
080 |a 37  |2 1974/fin/fennica 
084 |a 70  |2 ykl 
084 |a 70.01  |2 ykl 
100 1 |a Sederholm, Helena,  |e kirjoittaja.  |0 (FI-ASTERI-N)000095640 
245 1 0 |a Starting to play with arts education :  |b study of ways to approach experiential and social modes of contemporary art /  |c Helena Sederholm. 
246 3 0 |a Study of ways to approach experiential and social modes of contemporary art 
264 1 |a Jyväskylä :  |b University of Jyväskylä,  |c [2019] 
300 |a 1 verkkoaineisto (310 sivua) :  |b kuvitettu 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
490 1 |a Jyväskylä studies in the arts,  |x 0075-4633 ;  |v 63 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto,  |d 1998. 
506 0 |a Aineisto on vapaasti saatavissa.  |f Unrestricted online access  |2 star 
533 |a Digitaalinen jäljenne. 
591 |i 613 
591 |i 516 
648 7 |a 1900-luku  |2 yso/fin 
650 7 |a avantgarde  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p18449 
650 7 |a esteettinen kasvatus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p17813 
650 7 |a estetiikka  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5196 
650 7 |a filosofia  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1056 
650 7 |a kasvatus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p476 
650 7 |a koulutus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p84 
650 7 |a kuvataide  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2739 
650 7 |a moderni taide  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9592 
650 7 |a modernismi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5001 
650 7 |a nykytaide  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9593 
650 7 |a performanssi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4098 
650 7 |a pragmatismi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5766 
650 7 |a reseptio  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p24663 
650 7 |a taide  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2851 
650 7 |a taidefilosofia  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5597 
650 7 |a taidekasvatus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5457 
650 7 |a tutkimus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p183 
653 0 |a Arts 
653 0 |a Education systems 
653 0 |a Training 
776 0 8 |i Digitoitu painetusta:  |a Sederholm, Helena.  |t Starting to play with arts education.  |d Jyväskylä : Jyväskylän yliopisto, 1998.  |z 9513902692 
830 0 |a Jyväskylä studies in the arts,  |x 0075-4633 ;  |v 63. 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-7888-4  |z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive  |q PDF 
999 |c 2015491  |d 2015491