Advancing the consumer engagement concept insights into its definition, measurement, and relationships

Bibliographic Details
Main Author: Hepola, Janne, kirjoittaja
Format: Doctoral dissertation
Language:eng
Published: Jyväskylä : 2019.
Series:JYU dissertations, 94.
Subjects:
Online Access:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
Linkki verkkoaineistoon
Linkki verkkoaineistoon

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 016608738
003 FI-MELINDA
005 20240517180605.0
007 cr||| ||||||||
008 191101s2019 fi |||| om |0| 0|eng|c
020 |a 978-951-39-7790-0  |q PDF 
035 |a FCC016608738 
040 |a FI-J  |b fin  |e rda  |d FI-NL 
041 0 |a eng  |b fin 
100 1 |a Hepola, Janne,  |e kirjoittaja.  |0 (FI-ASTERI-N)000206217 
245 1 0 |a Advancing the consumer engagement concept :  |b insights into its definition, measurement, and relationships /  |c Janne Hepola. 
264 1 |a Jyväskylä :  |b Jyväskylän yliopisto ;  |c 2019. 
300 |a 1 verkkoaineisto (76 sivua, 63 numeroimatonta sivua) :  |b kuvitettu 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
490 1 |a JYU dissertations,  |x 2489-9003 ;  |v 94 
500 |a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 2 eripainosta. 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto, kauppakorkeakoulu, markkinointi,  |d 2019. 
506 0 |a Aineisto on vapaasti saatavissa.  |f Unrestricted online access  |2 star 
588 |a Kuvailun perustana verkkoaineisto; nimeke PDF-nimiösivulta (JYX, katsottu 1.11.2019). 
591 |i 512 
650 7 |a kuluttajat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1397 
650 7 |a osallistaminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10728 
650 7 |a osallistuminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10727 
650 7 |a sitoutuminen (toiminta)  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p13419 
650 7 |a brändit  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23851 
650 7 |a kuluttajakäyttäytyminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8576 
650 7 |a sitouttaminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p19420 
653 0 |a consumer engagement 
653 0 |a commitment 
653 0 |a definition 
653 0 |a measurement 
653 0 |a relationship 
653 0 |a nomological network 
653 0 |a literature review 
655 7 |a väitöskirjat  |2 slm/fin  |0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1227 
710 2 |a Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu.  |0 (FI-ASTERI-N)000029642 
776 0 8 |i Painettu:  |o f20201549 
830 0 |a JYU dissertations,  |x 2489-9003 ;  |v 94. 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-7790-0  |z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive  |q PDF 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-7790-0  |y Linkki verkkoaineistoon 
856 4 0 |u https://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-7790-0  |y Linkki verkkoaineistoon 
999 |c 2014671  |d 2014671