|
|
|
|
LEADER |
00000cam a22000004i 4500 |
001 |
016582999 |
003 |
FI-MELINDA |
005 |
20210227202013.0 |
007 |
cr||| |||||||| |
008 |
191015s2019 fi |||| om |0| 0|eng|c |
020 |
|
|
|a 978-951-39-7868-6
|q PDF
|
035 |
|
|
|a FCC016582999
|
040 |
|
|
|a FI-J
|b fin
|e rda
|d FI-NL
|
041 |
0 |
|
|a eng
|b fin
|
080 |
1 |
|
|a 364
|x -053.2
|2 1974/fin/fennica
|
080 |
1 |
|
|a 372
|2 1974/fin/fennica
|
100 |
1 |
|
|a Heiskanen, Noora,
|e kirjoittaja.
|
245 |
1 |
0 |
|a Children's needs for support and support measures in pedagogical documents of early childhood education care /
|c Noora Heiskanen.
|
264 |
|
1 |
|a Jyväskylä :
|b Jyväskylän yliopisto ;
|c 2019.
|
300 |
|
|
|a 1 verkkoaineisto (101 sivua, 86 sivua useina numerointijaksoina, 33 numeroimatonta sivua) :
|b kuvitettu
|
336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
337 |
|
|
|a tietokonekäyttöinen
|b c
|2 rdamedia
|
338 |
|
|
|a verkkoaineisto
|b cr
|2 rdacarrier
|
490 |
1 |
|
|a JYU dissertations,
|x 2489-9003 ;
|v 139
|
500 |
|
|
|a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 3 eripainosta.
|
502 |
|
|
|a Väitöskirja :
|c Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, erityispedagogiikka,
|d 2019.
|
506 |
0 |
|
|a Aineisto on vapaasti saatavissa.
|f Unrestricted online access
|2 star
|
567 |
|
|
|b diskurssianalyysi
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7829
|
591 |
|
|
|i 516
|
650 |
|
7 |
|a varhaiskasvatus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1650
|
650 |
|
7 |
|a esiopetus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p20272
|
650 |
|
7 |
|a varhaiskasvatussuunnitelmat
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p37835
|
650 |
|
7 |
|a varhainen tuki
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21954
|
650 |
|
7 |
|a tukeminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9131
|
650 |
|
7 |
|a tukimuodot
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1758
|
650 |
|
7 |
|a pedagoginen suunnittelu
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23087
|
650 |
|
7 |
|a pedagoginen johtaminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23846
|
650 |
|
7 |
|a asiakirjat
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2325
|
650 |
|
7 |
|a dokumentointi
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p16361
|
653 |
|
0 |
|a pedagogical document
|
653 |
|
0 |
|a need for support
|
653 |
|
0 |
|a early childhood education and care (ECEC)
|
653 |
|
0 |
|a documentality
|
653 |
|
0 |
|a discourse analysis
|
653 |
|
0 |
|a positioning theory
|
655 |
|
7 |
|a väitöskirjat
|2 slm/fin
|0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1227
|
710 |
2 |
|
|a Jyväskylän yliopisto.
|b Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta.
|0 (FI-ASTERI-N)000182659
|
776 |
0 |
8 |
|i Painettu;
|o f20201550
|
830 |
|
0 |
|a JYU dissertations,
|x 2489-9003 ;
|v 139.
|
856 |
4 |
0 |
|u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-7868-6
|z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
|q PDF
|
999 |
|
|
|c 2013257
|d 2013257
|