|
|
|
|
LEADER |
00000cam a22000004i 4500 |
001 |
016573280 |
003 |
FI-MELINDA |
005 |
20220929130857.0 |
007 |
cr||| |||||||| |
008 |
191003s2019 fi |||| om |0| 0|eng|c |
020 |
|
|
|a 978-951-39-7782-5
|q PDF
|
035 |
|
|
|a FCC016573280
|
040 |
|
|
|a FI-J
|b fin
|e rda
|d FI-NL
|
041 |
0 |
|
|a eng
|b fin
|
080 |
1 |
|
|a 371
|2 1974/fin/fennica
|
100 |
1 |
|
|a Tuhkala, Ari,
|e kirjoittaja.
|0 (FI-ASTERI-N)000204391
|
245 |
1 |
0 |
|a Participatory design :
|b an approach for involving teachers as design partners /
|c Ari Tuhkala.
|
264 |
|
1 |
|a Jyväskylä :
|b Jyväskylän yliopisto ;
|c 2019.
|
300 |
|
|
|a 1 verkkoaineisto (73 sivua, 68 sivua useina numerointijaksoina) :
|b kuvitettu
|
336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
337 |
|
|
|a tietokonekäyttöinen
|b c
|2 rdamedia
|
338 |
|
|
|a verkkoaineisto
|b cr
|2 rdacarrier
|
490 |
1 |
|
|a JYU dissertations,
|x 2489-9003 ;
|v 92
|
500 |
|
|
|a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 5 eripainosta.
|
502 |
|
|
|a Väitöskirja :
|c Jyväskylän yliopisto, informaatioteknologian tiedekunta, koulutusteknologia,
|d 2019.
|
506 |
0 |
|
|a Aineisto on vapaasti saatavissa.
|f Unrestricted online access
|2 star
|
567 |
|
|
|b systemaattiset kirjallisuuskatsaukset
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p29683
|
567 |
|
|
|b kehittämistutkimus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p26823
|
591 |
|
|
|i 113
|
591 |
|
|
|i 516
|
650 |
|
0 |
|a Teachers.
|
650 |
|
7 |
|a osallistava suunnittelu
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p20692
|
650 |
|
7 |
|a osallistaminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10728
|
650 |
|
7 |
|a opettajat
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1117
|
650 |
|
7 |
|a opetusteknologia
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4418
|
650 |
|
7 |
|a oppimisympäristö
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4835
|
650 |
|
7 |
|a kehittäminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4230
|
650 |
|
7 |
|a koululaitos
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11215
|
650 |
|
7 |
|a digitalisaatio
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8692
|
653 |
|
0 |
|a participatory design
|
653 |
|
0 |
|a design
|
653 |
|
0 |
|a design-based research
|
653 |
|
0 |
|a educators
|
653 |
|
0 |
|a education
|
653 |
|
0 |
|a school
|
653 |
|
0 |
|a technology
|
653 |
|
0 |
|a digital technologies
|
653 |
|
0 |
|a digitalisation
|
655 |
|
7 |
|a väitöskirjat
|2 slm/fin
|0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1227
|
710 |
2 |
|
|a Jyväskylän yliopisto.
|b Informaatioteknologian tiedekunta.
|0 (FI-ASTERI-N)000016015
|
776 |
0 |
8 |
|i Painettu:
|o f20201597
|
830 |
|
0 |
|a JYU dissertations,
|x 2489-9003 ;
|v 92.
|
856 |
4 |
0 |
|u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-7782-5
|z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
|q PDF
|
999 |
|
|
|c 2012407
|d 2012407
|