|
|
|
|
| LEADER |
00000cam a22000004i 4500 |
| 001 |
015285490 |
| 003 |
FI-MELINDA |
| 005 |
20241025153349.0 |
| 007 |
cr||| |||||||| |
| 008 |
190114r20191999fi |||| om |0| 0|fin|c |
| 020 |
|
|
|a 978-951-39-7668-2
|q pdf
|
| 035 |
|
|
|a FCC015285490
|
| 040 |
|
|
|a FI-J
|b fin
|e rda
|
| 041 |
0 |
|
|a fin
|b eng
|
| 100 |
1 |
|
|a Naukkarinen, Aimo,
|e kirjoittaja.
|0 (FI-ASTERI-N)000097725
|
| 245 |
1 |
0 |
|a Tasapainoilua kurinalaisuuden ja tarkoituksenmukaisuuden välillä :
|b oppilaiden ei-toivottuun käyttäytymiseen liittyvän ongelmanratkaisun kehittäminen yhden peruskoulun yläasteen tarkastelun pohjalta /
|c Aimo Naukkarinen.
|
| 264 |
|
1 |
|a Jyväskylä :
|b Jyväskylän yliopisto,
|c [2019]
|
| 300 |
|
|
|a 1 verkkoaineisto (296 sivua) :
|b kuvitettu
|
| 336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
| 337 |
|
|
|a tietokonekäyttöinen
|b c
|2 rdamedia
|
| 338 |
|
|
|a verkkoaineisto
|b cr
|2 rdacarrier
|
| 490 |
1 |
|
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 149
|
| 502 |
|
|
|a Väitöskirja :
|c Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden tiedekunta,
|d 1999.
|
| 506 |
0 |
|
|a Aineisto on vapaasti saatavissa.
|f Unrestricted online access
|2 star
|
| 534 |
|
|
|p Alkuperäisen julkaisutiedot:
|c 1999
|
| 591 |
|
|
|i 516
|
| 650 |
|
7 |
|a työrauha (työyhteisöt)
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p28372
|
| 650 |
|
7 |
|a peruskoulu
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2518
|
| 650 |
|
7 |
|a oppilaat
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8131
|
| 650 |
|
7 |
|a käyttäytyminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3625
|
| 650 |
|
7 |
|a ongelmanratkaisu
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6006
|
| 650 |
|
7 |
|a koulut
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p386
|
| 650 |
|
7 |
|a peruskoulun yläaste
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7214
|
| 650 |
|
7 |
|a kulttuuri
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p372
|
| 650 |
|
7 |
|a yhteisöllisyys
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5522
|
| 650 |
|
7 |
|a sosiaalinen kontrolli
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7137
|
| 650 |
|
7 |
|a kouluympäristö
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9486
|
| 653 |
|
0 |
|a challenging behavior
|
| 653 |
|
0 |
|a comprehensive school
|
| 653 |
|
0 |
|a problem-solving
|
| 653 |
|
0 |
|a student welfare
|
| 653 |
|
0 |
|a social constructionism
|
| 653 |
|
0 |
|a systems thinking
|
| 653 |
|
0 |
|a organizational learning
|
| 655 |
|
7 |
|a väitöskirjat
|2 slm/fin
|0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1227
|
| 710 |
2 |
|
|a Jyväskylän yliopisto.
|b Kasvatustieteiden tiedekunta,
|e oppiarvon myöntävä yhteisö.
|0 (FI-ASTERI-N)000001482
|
| 830 |
|
0 |
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 149.
|
| 856 |
4 |
0 |
|u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-7668-2
|u URN:ISBN:978-951-39-7668-2
|z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
|q PDF
|
| 999 |
|
|
|c 1925967
|d 1925967
|