|
|
|
|
LEADER |
00000cam a22000004i 4500 |
001 |
1907544 |
003 |
FI-J |
005 |
20210227175433.0 |
007 |
cr||| |||||||| |
008 |
181116s2018 fi |||| om |0| 0|eng|c |
020 |
|
|
|a 9789513976170
|q PDF
|
035 |
|
|
|a FCC014724793
|
040 |
|
|
|a FI-J
|b fin
|e rda
|d FI-NL
|
041 |
0 |
|
|a eng
|b fin
|
080 |
1 |
|
|a 376
|2 1974/fin/fennica
|
080 |
1 |
|
|a 364
|x -056.26
|2 1974/fin/fennica
|
100 |
1 |
|
|a Mulat, Mekonnen,
|e kirjoittaja.
|
245 |
1 |
4 |
|a The self-concept and socio-emotional development of deaf and hard-of-hearing students in different educational settings and their hearing peers in Ethiopia /
|c Mekonnen Mulat.
|
264 |
|
1 |
|a Jyväskylä :
|b Jyväskylän yliopisto,
|c 2018.
|
300 |
|
|
|a 1 verkkoaineisto (58 sivua, 47 sivua useina numerointijaksoina, 25 numeroimatonta sivua) :
|b kuvitettu
|
336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
337 |
|
|
|a tietokonekäyttöinen
|b c
|2 rdamedia
|
338 |
|
|
|a verkkoaineisto
|b cr
|2 rdacarrier
|
490 |
1 |
|
|a JYU dissertations,
|x 2489-9003 ;
|v 41
|
500 |
|
|
|a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 3 eripainosta.
|
502 |
|
|
|a Väitöskirja :
|c Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, erityispedagogiikka,
|d 2018.
|
506 |
0 |
|
|a Aineisto on vapaasti saatavissa.
|f Unrestricted online access
|2 star
|
591 |
|
|
|i 516
|
650 |
|
7 |
|a oppilaat
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8131
|
650 |
|
7 |
|a koululaiset
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p16485
|
650 |
|
7 |
|a erityisopetus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6984
|
650 |
|
7 |
|a yleisopetus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7974
|
650 |
|
7 |
|a kuulovammaiset
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4106
|
650 |
|
7 |
|a kuurot
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8616
|
650 |
|
7 |
|a huonokuuloisuus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1939
|
650 |
|
7 |
|a sosioemotionaaliset taidot
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p24955
|
650 |
|
7 |
|a minäkuva
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p267
|
650 |
|
7 |
|a inkluusio
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p18355
|
650 |
|
7 |
|a elever
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8131
|
650 |
|
7 |
|a skolelever
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p16485
|
650 |
|
7 |
|a specialundervisning
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6984
|
650 |
|
7 |
|a allmän undervisning
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7974
|
650 |
|
7 |
|a personer med hörselskada
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4106
|
650 |
|
7 |
|a döva
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8616
|
650 |
|
7 |
|a nedsatt hörsel
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1939
|
650 |
|
7 |
|a socioemotionella färdigheter
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p24955
|
650 |
|
7 |
|a jagföreställning
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p267
|
651 |
|
7 |
|a Etiopia
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p105330
|
651 |
|
7 |
|a Etiopien
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p105330
|
653 |
|
0 |
|a deaf and hard of hearing students
|
653 |
|
0 |
|a socio-emotional problems
|
653 |
|
0 |
|a self-concept
|
653 |
|
0 |
|a inclusive education
|
653 |
|
0 |
|a mainstreaming
|
653 |
|
0 |
|a Ethiopia
|
653 |
|
0 |
|a self concept
|
655 |
|
7 |
|a väitöskirjat
|2 slm/fin
|0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1227
|
655 |
|
7 |
|a doktorsavhandlingar
|2 slm/swe
|0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1227
|
710 |
2 |
|
|a Jyväskylän yliopisto.
|b Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta.
|0 (FI-ASTERI-N)000184197
|
830 |
|
0 |
|a JYU dissertations,
|x 2489-9003 ;
|v 41.
|
856 |
4 |
0 |
|u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-7617-0
|u URN:ISBN:978-951-39-7617-0
|z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
|q PDF
|
999 |
|
|
|c 1907544
|d 1907544
|