Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Luova toiminta hermeneuttisena...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Luova toiminta hermeneuttisena horisonttina : Kevin J. Vanhoozerin käsitys draamasta, eettisestä kasvusta ja oppimisesta

Luova toiminta hermeneuttisena horisonttina Kevin J. Vanhoozerin käsitys draamasta, eettisestä kasvusta ja oppimisesta

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Pirttimaa, Vesa, kirjoittaja
Format: Doctoral dissertation
Language:fin
Series:JYU dissertations, 19.
Subjects:
Vanhoozer, Kevin J.
luova toiminta
luovuus
mielikuvitus
hermeneutiikka
pragmatiikka
etiikka
imagination
action
mimesis
hermeneutics
pragmatics
ethics
epistemology
imitation
väitöskirjat
Online Access:Linkki verkkoaineistoon
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View
Description
Item Description:Moniste.

Similar Items

  • Luova toiminta hermeneuttisena horisonttina : Kevin J. Vanhoozerin käsitys draamasta, eettisestä kasvusta ja oppimisesta
    by: Pirttimaa, Vesa, kirjoittaja
    Published: (2018)
  • Pragmatic a priori knowledge : a pragmatic approach to the nature and object of what can be known independently of experience
    by: Järvilehto, Lauri
    Published: (2011)
  • Pragmatic a priori knowledge : a pragmatic approach to the nature and object of what can be known independently of experience
    by: Järvilehto, Lauri
    Published: (2011)
  • A too ambiguous concept to be taught? : English teachers' notions of pragmatic competence
    by: Suvanto, Krista
    Published: (2013)
  • Politeness strategies in business letters written by non-native and native speakers of English
    by: Paarlahti, Sanna
    Published: (1998)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report