Siirry sisältöön
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
  • Kieli
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
Kieli
  • Suomi
  • English
Tarkennettu
  • Motorisen oppimisen vaikeuden...
  • Sitaatti
  • Tulosta
  • Vie tietue
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Motorisen oppimisen vaikeuden tunnistaminen ja tukeminen kouluympäristössä

Motorisen oppimisen vaikeuden tunnistaminen ja tukeminen kouluympäristössä

Näytä muut versiot (1)
Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Asunta, Piritta, kirjoittaja
Aineistotyyppi: Väitöskirja
Kieli:fin
Julkaistu: Jyväskylä : 2018.
Sarja:JYU dissertations, 27.
Aiheet:
oppiminen
motorinen oppiminen
koulut
alakoulu
opettajat
oppilaat
tukeminen
varhainen tuki
oppimisvaikeudet
motoriset taidot
koordinaatio (motoriikka)
tukimuodot
kolmiportainen tuki
data
lomakkeet
havainnointi
arviointi
liikuntakasvatus
havainnointilomakkeet
MOQ-T (The Dutch Motor Observation Questionnaire for Teachers)
motorisen oppimisen vaikeus
kehityksellinen koordinaatiohäiriö
alakouluikäiset lapset
motor learning difficulty
motor learning problems
developmental coordination disorder
DCD
primary school children
observation
assessment
screening
schools (educational institutions)
lower comprehensive school
teachers
school children
supporting
early support
learning difficulties
motor skills (general)
coordination (motor functions)
forms of support
three-step support
forms (documents)
observation forms
physical education (upbringing)
väitöskirjat
Linkit:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
  • Kuvaus
  • Muut versiot (1)
  • Henkilökuntanäyttö
Näytetään 1 - 1 yhteensä 1 tuloksesta
Näytä kaikki versiot (2)
Search Result 1
Motorisen oppimisen vaikeuden tunnistaminen ja tukeminen kouluympäristössä

Motorisen oppimisen vaikeuden tunnistaminen ja tukeminen kouluympäristössä Tekijä Asunta, Piritta, kirjoittaja

Julkaistu 2018
Hyllypaikka: Lataa…
Sijainti: Lataa…
Linkki verkkoaineistoon
Linkki verkkoaineistoon
Väitöskirja
Näytä kaikki versiot (2)

Samankaltaisia teoksia

  • Motorisen oppimisen vaikeuden tunnistaminen ja tukeminen kouluympäristössä
    Tekijä: Asunta, Piritta, kirjoittaja
    Julkaistu: (2018)
  • Primary school teachers' and P.E. teachers' accuracy in assessing children's gross motor performance
    Tekijä: Parkkinen, Timo
    Julkaistu: (1998)
  • The relationship between experiencing or having observable learning difficulties and the self-concept
    Tekijä: Ulvinen, Anne
    Julkaistu: (1998)
  • The relationship between experiencing or having observable learning difficulties and the self-concept
    Tekijä: Ulvinen, Anne
    Julkaistu: (1998)
  • Primary school teachers' and P.E. teachers' accuracy in assessing children's gross motor performance
    Tekijä: Parkkinen, Timo
    Julkaistu: (1998)

Hakuvaihtoehdot

  • Hakuhistoria
  • Tarkennettu haku
  • Uutuusluettelo

Tarvitsetko apua?

  • Hakuohje

Yhteystiedot

  • University of Jyväskylä
  • Avoimen tiedon keskus
  • Saavutettavuusselostus