|
|
|
|
LEADER |
00000cam a22000004i 4500 |
001 |
1891366 |
003 |
FI-J |
005 |
20210227172621.0 |
007 |
cr||| |||||||| |
008 |
180813s2018 fi |||| om |0| 0|fin|c |
020 |
|
|
|a 978-951-39-7522-7
|q PDF
|
035 |
|
|
|a FCC013421781
|
035 |
|
|
|a 1891366
|
040 |
|
|
|a FI-J
|b fin
|e rda
|
041 |
0 |
|
|a fin
|b eng
|
100 |
1 |
|
|a Karhu, Anne,
|e kirjoittaja.
|
245 |
1 |
0 |
|a Check in, check out! :
|b käyttäytymisen tehostettua tukea lähikoulussa /
|c Anne Karhu.
|
246 |
3 |
0 |
|a Käyttäytymisen tehostettua tukea lähikoulussa
|
264 |
|
1 |
|a Jyväskylä :
|b Jyväskylän yliopisto,
|c 2018.
|
300 |
|
|
|a 1 verkkoaineisto (65 sivua, 33 sivua useina numerointijaksoina, 29 numeroimatonta sivua) :
|b kuvitettu
|
336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
337 |
|
|
|a tietokonekäyttöinen
|b c
|2 rdamedia
|
338 |
|
|
|a verkkoaineisto
|b cr
|2 rdacarrier
|
490 |
1 |
|
|a JYU dissertations,
|x 2489-9003 ;
|v 6
|
500 |
|
|
|a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 3 eripainosta.
|
502 |
|
|
|a Väitöskirja :
|c Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, erityispedagogiikka,
|d 2018.
|
506 |
0 |
|
|a Aineisto on vapaasti saatavissa.
|f Unrestricted online access
|2 star
|
546 |
|
|
|a Kaksi artikkelia englanniksi.
|
591 |
|
|
|i 516
|
650 |
|
7 |
|a peruskoulu
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2518
|
650 |
|
7 |
|a lähikouluperiaate
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p27900
|
650 |
|
7 |
|a käyttäytymishäiriöt
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10573
|
650 |
|
7 |
|a ADHD
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4541
|
650 |
|
7 |
|a oppilashuolto
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6874
|
650 |
|
7 |
|a kolmiportainen tuki
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p28718
|
650 |
|
7 |
|a erityinen tuki
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p28737
|
650 |
|
7 |
|a positiivinen pedagogiikka
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p29074
|
650 |
|
7 |
|a kouluyhteisö
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8558
|
650 |
|
7 |
|a työilmapiiri
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8545
|
650 |
|
7 |
|a toimintamallit
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3817
|
653 |
|
0 |
|a positive behavior support
|
653 |
|
0 |
|a intervention
|
653 |
|
0 |
|a inclusive education
|
653 |
|
0 |
|a single-case experimental design
|
653 |
|
0 |
|a intensified support
|
655 |
|
7 |
|a väitöskirjat
|2 slm/fin
|0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1227
|
710 |
2 |
|
|a Jyväskylän yliopisto.
|b Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta.
|
830 |
|
0 |
|a JYU dissertations,
|x 2489-9003 ;
|v 6.
|
856 |
4 |
0 |
|u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-7522-7
|u URN:ISBN:978-951-39-7522-7
|z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
|q PDF
|
999 |
|
|
|c 1891366
|d 1891366
|