|
|
|
|
LEADER |
00000cam a2200000 i 4500 |
001 |
1875592 |
003 |
FI-J |
005 |
20230329163316.0 |
008 |
180618s2018 fi |||| m |0| 0|eng|c |
020 |
|
|
|a 978-951-39-7465-7
|q nidottu
|
035 |
|
|
|a FCC012600672
|
040 |
|
|
|a FI-J
|b fin
|e rda
|d FI-NL
|
041 |
0 |
|
|a eng
|b fin
|
080 |
1 |
|
|a 372
|2 1974/fin/fennica
|
080 |
1 |
|
|a 373
|2 1974/fin/fennica
|
080 |
1 |
|
|a 37
|2 1974/fin/fennica
|
080 |
1 |
|
|a 364
|x -053.2
|2 1974/fin/fennica
|
100 |
1 |
|
|a Pappa, Sotiria,
|e kirjoittaja.
|0 (FI-ASTERI-N)000198750
|
245 |
1 |
0 |
|a "You've got the color, but you don't have the shades" :
|b primary education CLIL teachers' identity negotiation within the Finnish context /
|c Sotiria Pappa.
|
246 |
3 |
0 |
|a Primary education CLIL teachers' identity negotiation within the Finnish context
|
264 |
|
1 |
|a Jyväskylä :
|b University of Jyväskylä,
|c 2018.
|
264 |
|
3 |
|a Jyväskylä :
|b Jyväskylä University Printing House
|
300 |
|
|
|a 123 sivua, 52 sivua useina numerointijaksoina, 3 numeroimatonta sivua :
|b kuvitettu ;
|c 25 cm
|
336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
337 |
|
|
|a käytettävissä ilman laitetta
|b n
|2 rdamedia
|
338 |
|
|
|a nide
|b nc
|2 rdacarrier
|
490 |
1 |
|
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 619
|
500 |
|
|
|a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 3 eripainosta.
|
502 |
|
|
|a Väitöskirja :
|c Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, kasvatustiede,
|d 2018.
|
530 |
|
|
|a Julkaistu myös verkkoaineistona.
|
591 |
|
|
|i 516
|
650 |
|
7 |
|a alakoulu
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21828
|
650 |
|
7 |
|a luokanopettajat
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3999
|
650 |
|
7 |
|a lastentarhanopettajat
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4918
|
650 |
|
7 |
|a ammatti-identiteetti
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p12894
|
650 |
|
7 |
|a toimijuus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2335
|
650 |
|
7 |
|a vieraskielinen opetus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p12222
|
650 |
|
7 |
|a tunteet
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3485
|
650 |
|
7 |
|a työyhteisöt
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8543
|
650 |
|
7 |
|a alkuopetus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p14419
|
650 |
|
7 |
|a lågstadiet
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21828
|
650 |
|
7 |
|a klasslärare
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3999
|
650 |
|
7 |
|a barnträdgårdslärare
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4918
|
650 |
|
7 |
|a yrkesidentitet
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p12894
|
650 |
|
7 |
|a agentskap
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2335
|
650 |
|
7 |
|a undervisning på främmande språk
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p12222
|
650 |
|
7 |
|a känslor
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3485
|
650 |
|
7 |
|a arbetsgemenskaper
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8543
|
653 |
|
0 |
|a Content and Language Integrated Learning (CLIL)
|
653 |
|
0 |
|a professional identity
|
653 |
|
0 |
|a identity negotiation
|
653 |
|
0 |
|a professional agency
|
653 |
|
0 |
|a teachers' emotions
|
653 |
|
0 |
|a Thematic Analysis
|
653 |
|
0 |
|a Finnish primary education
|
653 |
|
0 |
|a subject-centered socio-cultural approach
|
710 |
2 |
|
|a Jyväskylän yliopisto.
|b Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta.
|0 (FI-ASTERI-N)000182659
|
776 |
0 |
8 |
|i Verkkoaineisto (PDF):
|z 978-951-39-7466-4
|
830 |
|
0 |
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 619.
|
852 |
|
|
|a P
|c 0318128
|
856 |
4 |
1 |
|u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-7466-4
|y Linkki verkkoaineistoon
|
999 |
|
|
|c 1875592
|d 1875592
|
952 |
|
|
|b KANAVUORI
|c 1210
|o P 0318128
|9 1
|