MARC

LEADER 00000cam a2200000 i 4500
001 1875396
003 FI-J
005 20220929124822.0
007 cr||| ||||||||
008 180615s2018 fi |||| om |0| 0|eng|c
020 |a 9789513974664  |q PDF 
035 |a FCC012600124 
040 |a FI-J  |b fin  |e rda  |d FI-NL 
041 0 |a eng  |b fin 
080 1 |a 372  |2 1974/fin/fennica 
080 1 |a 373  |2 1974/fin/fennica 
080 1 |a 37  |2 1974/fin/fennica 
080 1 |a 364  |x -053.2  |2 1974/fin/fennica 
100 1 |a Pappa, Sotiria,  |e kirjoittaja.  |0 (FI-ASTERI-N)000198750 
245 1 0 |a "You've got the color, but you dont't have the shades" :  |b primary education CLIL teachers' identity negotiation within the Finnish context /  |c Sotiria Pappa. 
246 3 0 |a Primary education CLIL teachers' identity negotiation within the Finnish context 
264 1 |a Jyväskylä :  |b University of Jyväskylä,  |c 2018. 
300 |a 1 verkkoaineisto (123 sivua, 52 sivua useina numerointijaksoina, 3 numeroimatonta sivua) :  |b kuvitettu 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
490 1 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 619 
500 |a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 3 eripainosta. 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, kasvatustiede,  |d 2018. 
506 0 |a Aineisto on vapaasti saatavissa.  |f Unrestricted online access  |2 star 
530 |a Julkaistu myös painettuna. 
591 |i 516 
650 7 |a alakoulu  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21828 
650 7 |a luokanopettajat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3999 
650 7 |a lastentarhanopettajat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4918 
650 7 |a ammatti-identiteetti  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p12894 
650 7 |a toimijuus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2335 
650 7 |a vieraskielinen opetus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p12222 
650 7 |a tunteet  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3485 
650 7 |a työyhteisöt  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8543 
650 7 |a alkuopetus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p14419 
650 7 |a lågstadiet  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21828 
650 7 |a klasslärare  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3999 
650 7 |a barnträdgårdslärare  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4918 
650 7 |a yrkesidentitet  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p12894 
650 7 |a agentskap  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2335 
650 7 |a undervisning på främmande språk  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p12222 
650 7 |a känslor  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3485 
650 7 |a arbetsgemenskaper  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8543 
653 0 |a Content and Language Integrated Learning (CLIL) 
653 0 |a professional identity 
653 0 |a identity negotiation 
653 0 |a professional agency 
653 0 |a teachers' emotions 
653 0 |a Thematic Analysis 
653 0 |a Finnish primary education 
653 0 |a subject-centered socio-cultural approach 
776 0 8 |i Painettu:  |z 978-951-39-7465-7 
830 0 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 619. 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-7466-4  |u URN:ISBN:978-951-39-7466-4  |z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive  |q PDF 
999 |c 1875396  |d 1875396