|
|
|
|
LEADER |
00000cam a2200000 i 4500 |
001 |
1875396 |
003 |
FI-J |
005 |
20220929124822.0 |
007 |
cr||| |||||||| |
008 |
180615s2018 fi |||| om |0| 0|eng|c |
020 |
|
|
|a 9789513974664
|q PDF
|
035 |
|
|
|a FCC012600124
|
040 |
|
|
|a FI-J
|b fin
|e rda
|d FI-NL
|
041 |
0 |
|
|a eng
|b fin
|
080 |
1 |
|
|a 372
|2 1974/fin/fennica
|
080 |
1 |
|
|a 373
|2 1974/fin/fennica
|
080 |
1 |
|
|a 37
|2 1974/fin/fennica
|
080 |
1 |
|
|a 364
|x -053.2
|2 1974/fin/fennica
|
100 |
1 |
|
|a Pappa, Sotiria,
|e kirjoittaja.
|0 (FI-ASTERI-N)000198750
|
245 |
1 |
0 |
|a "You've got the color, but you dont't have the shades" :
|b primary education CLIL teachers' identity negotiation within the Finnish context /
|c Sotiria Pappa.
|
246 |
3 |
0 |
|a Primary education CLIL teachers' identity negotiation within the Finnish context
|
264 |
|
1 |
|a Jyväskylä :
|b University of Jyväskylä,
|c 2018.
|
300 |
|
|
|a 1 verkkoaineisto (123 sivua, 52 sivua useina numerointijaksoina, 3 numeroimatonta sivua) :
|b kuvitettu
|
336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
337 |
|
|
|a tietokonekäyttöinen
|b c
|2 rdamedia
|
338 |
|
|
|a verkkoaineisto
|b cr
|2 rdacarrier
|
490 |
1 |
|
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 619
|
500 |
|
|
|a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 3 eripainosta.
|
502 |
|
|
|a Väitöskirja :
|c Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, kasvatustiede,
|d 2018.
|
506 |
0 |
|
|a Aineisto on vapaasti saatavissa.
|f Unrestricted online access
|2 star
|
530 |
|
|
|a Julkaistu myös painettuna.
|
591 |
|
|
|i 516
|
650 |
|
7 |
|a alakoulu
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21828
|
650 |
|
7 |
|a luokanopettajat
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3999
|
650 |
|
7 |
|a lastentarhanopettajat
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4918
|
650 |
|
7 |
|a ammatti-identiteetti
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p12894
|
650 |
|
7 |
|a toimijuus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2335
|
650 |
|
7 |
|a vieraskielinen opetus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p12222
|
650 |
|
7 |
|a tunteet
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3485
|
650 |
|
7 |
|a työyhteisöt
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8543
|
650 |
|
7 |
|a alkuopetus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p14419
|
650 |
|
7 |
|a lågstadiet
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21828
|
650 |
|
7 |
|a klasslärare
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3999
|
650 |
|
7 |
|a barnträdgårdslärare
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4918
|
650 |
|
7 |
|a yrkesidentitet
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p12894
|
650 |
|
7 |
|a agentskap
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2335
|
650 |
|
7 |
|a undervisning på främmande språk
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p12222
|
650 |
|
7 |
|a känslor
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3485
|
650 |
|
7 |
|a arbetsgemenskaper
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8543
|
653 |
|
0 |
|a Content and Language Integrated Learning (CLIL)
|
653 |
|
0 |
|a professional identity
|
653 |
|
0 |
|a identity negotiation
|
653 |
|
0 |
|a professional agency
|
653 |
|
0 |
|a teachers' emotions
|
653 |
|
0 |
|a Thematic Analysis
|
653 |
|
0 |
|a Finnish primary education
|
653 |
|
0 |
|a subject-centered socio-cultural approach
|
776 |
0 |
8 |
|i Painettu:
|z 978-951-39-7465-7
|
830 |
|
0 |
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 619.
|
856 |
4 |
0 |
|u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-7466-4
|u URN:ISBN:978-951-39-7466-4
|z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
|q PDF
|
999 |
|
|
|c 1875396
|d 1875396
|