|
|
|
|
LEADER |
00000cam a2200000 i 4500 |
001 |
1873477 |
003 |
FI-J |
005 |
20230329163316.0 |
008 |
180611s2018 fi |||| m |0| 0|eng|c |
020 |
|
|
|a 978-951-39-7459-6
|q nidottu
|
035 |
|
|
|a FCC012596808
|
040 |
|
|
|a FI-J
|b fin
|e rda
|d FI-NL
|
041 |
0 |
|
|a eng
|b fin
|
080 |
1 |
|
|a 159.94/.95
|2 1974/fin/fennica
|
100 |
1 |
|
|a Kurkela, Jari,
|e kirjoittaja.
|0 (FI-ASTERI-N)000198711
|
245 |
1 |
0 |
|a Auditory perceptual learning :
|b evidence from electrophysiological recordings in rodents and humans /
|c Jari Kurkela.
|
246 |
3 |
0 |
|a Evidence from electrophysiological recordings in rodents and humans
|
264 |
|
1 |
|a Jyväskylä :
|b University of Jyväskylä,
|c 2018.
|
264 |
|
3 |
|a Jyväskylä :
|b Jyväskylä University Printing House
|
300 |
|
|
|a 46 sivua, 17 sivua useina numerointijaksoina, 24 numeroimatonta sivua :
|b kuvitettu ;
|c 25 cm
|
336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
337 |
|
|
|a käytettävissä ilman laitetta
|b n
|2 rdamedia
|
338 |
|
|
|a nide
|b nc
|2 rdacarrier
|
490 |
1 |
|
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 618
|
500 |
|
|
|a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 3 eripainosta.
|
502 |
|
|
|a Väitöskirja :
|c Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, psykologia,
|d 2018.
|
530 |
|
|
|a Yhteenveto-osa ja 2 eripainosta julkaistu myös verkkoaineistona.
|
591 |
|
|
|i 515
|
650 |
|
7 |
|a havaintopsykologia
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4033
|
650 |
|
7 |
|a kuulohavainnot
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23127
|
650 |
|
7 |
|a oppiminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2945
|
650 |
|
7 |
|a muisti (kognitio)
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2607
|
650 |
|
7 |
|a elektrofysiologia
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7871
|
650 |
|
7 |
|a EEG
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3328
|
650 |
|
7 |
|a perceptionspsykologi
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4033
|
650 |
|
7 |
|a hörselintryck
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23127
|
650 |
|
7 |
|a inlärning
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2945
|
650 |
|
7 |
|a minnet (kognition)
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2607
|
650 |
|
7 |
|a elektrofysiologi
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7871
|
650 |
|
7 |
|a EEG
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3328
|
653 |
|
0 |
|a perceptual learning
|
653 |
|
0 |
|a passive exposure to sounds
|
653 |
|
0 |
|a event-related potentials (ERP)
|
653 |
|
0 |
|a change detection
|
653 |
|
0 |
|a speech sounds
|
710 |
2 |
|
|a Jyväskylän yliopisto.
|b Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta.
|0 (FI-ASTERI-N)000182659
|
776 |
0 |
8 |
|i Verkkoaineisto (yhteenveto-osa ja 2 eripainosta, PDF):
|z 978-951-39-7460-2
|
830 |
|
0 |
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 618.
|
856 |
4 |
1 |
|u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-7460-2
|y Linkki verkkoaineistoon
|
999 |
|
|
|c 1873477
|d 1873477
|