MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1871621
003 FI-J
005 20230329163315.0
008 180605s2018 fi |||| m |0| 0|fin|c
020 |a 978-951-39-7455-8  |q nidottu 
035 |a FCC012525409 
040 |a FI-J  |b fin  |e rda  |d FI-NL 
041 0 |a fin  |b eng 
080 1 |a 53  |2 1974/fin/fennica 
080 1 |a 372  |2 1974/fin/fennica 
084 |a 38.295  |2 ykl 
100 1 |a Utriainen, Oiva,  |e kirjoittaja.  |0 (FI-ASTERI-N)000198719 
245 1 0 |a Käsitteellinen ymmärtäminen ja fysiikan oppimiseen liittyvät odotukset lukion mekaniikassa /  |c Oiva Utriainen. 
264 1 |a Jyväskylä :  |b University of Jyväskylä,  |c 2018. 
264 3 |a Jyväskylä :  |b Jyväskylä University Printing House 
300 |a 222 sivua :  |b kuvitettu ;  |c 25 cm 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
490 1 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 614 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, kasvatustiede,  |d 2018. 
530 |a Julkaistu myös verkkoaineistona. 
591 |i 516 
650 7 |a mekaniikka  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3753 
650 7 |a opetuskokeilut  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p26584 
650 7 |a fysiikka  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p900 
650 7 |a oppiminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2945 
650 7 |a lukio  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7401 
650 7 |a oppimistulokset  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8587 
650 7 |a oppikirjat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p159 
650 7 |a odotukset  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p820 
650 7 |a Newtonin lait  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p27914 
650 7 |a opetus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2630 
650 7 |a opetusmenetelmät  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p988 
650 7 |a mekanik  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3753 
650 7 |a undervisningsförsök  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p26584 
650 7 |a fysik  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p900 
650 7 |a inlärning  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2945 
650 7 |a gymnasiet  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7401 
650 7 |a inlärningsresultat  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8587 
650 7 |a läroböcker  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p159 
650 7 |a förväntningar  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p820 
650 7 |a Newtons lagar  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p27914 
650 7 |a undervisning  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2630 
650 7 |a undervisningsmetoder  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p988 
653 0 |a cognitive architecture 
653 0 |a cognitive load theory 
653 0 |a cognitive theory of multimedia learning 
653 0 |a working memory 
653 0 |a scheme 
710 2 |a Jyväskylän yliopisto.  |b Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta.  |0 (FI-ASTERI-N)000182659 
776 0 8 |i Verkkoaineisto (PDF):  |z 978-951-39-7456-5 
830 0 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 614. 
852 |a P  |c 0318123 
856 4 1 |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-7456-5  |y Linkki verkkoaineistoon 
999 |c 1871621  |d 1871621 
952 |b KANAVUORI  |c 1210  |o P 0318123  |9 1