|
|
|
|
LEADER |
00000cam a2200000 i 4500 |
001 |
1871245 |
003 |
FI-J |
005 |
20230329163315.0 |
008 |
180601s2018 fi |||| m |0| 0|eng|c |
020 |
|
|
|a 978-951-39-7449-7
|q nidottu
|
035 |
|
|
|a FCC012373298
|
040 |
|
|
|a FI-J
|b fin
|e rda
|d FI-NL
|
041 |
0 |
|
|a eng
|b fin
|
080 |
1 |
|
|a 373
|2 1974/fin/fennica
|
080 |
1 |
|
|a 796/799
|2 1974/fin/fennica
|
100 |
1 |
|
|a Sorkkila, Matilda,
|e kirjoittaja.
|0 (FI-ASTERI-N)000206375
|
245 |
1 |
0 |
|a Development of sport and school burnout among student-athletes across the first year of upper secondary school :
|b different methodological perspectives /
|c Matilda Sorkkila.
|
246 |
3 |
0 |
|a Different methodological perspectives
|
264 |
|
1 |
|a Jyväskylä :
|b University of Jyväskylä,
|c 2018.
|
264 |
|
3 |
|a Jyväskylä :
|b Jyväskylä University Printing House
|
300 |
|
|
|a 54 sivua, 61 sivua useina numerointijaksoina, 4 numeroimatonta sivua :
|b kuvitettu ;
|c 25 cm
|
336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
337 |
|
|
|a käytettävissä ilman laitetta
|b n
|2 rdamedia
|
338 |
|
|
|a nide
|b nc
|2 rdacarrier
|
490 |
1 |
|
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 617
|
500 |
|
|
|a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 4 eripainosta.
|
502 |
|
|
|a Väitöskirja :
|c Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, psykologia,
|d 2018.
|
530 |
|
|
|a Yhteenveto-osa ja 3 eripainosta julkaistu myös verkkoaineistona.
|
567 |
|
|
|b triangulaatio
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23071
|
591 |
|
|
|i 515
|
650 |
|
7 |
|a urheilulukiot
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7426
|
650 |
|
7 |
|a lukiolaiset
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p12736
|
650 |
|
7 |
|a oppilaat
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8131
|
650 |
|
7 |
|a uupumus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p130
|
650 |
|
7 |
|a jaksaminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p135
|
650 |
|
7 |
|a oppimistulokset
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8587
|
650 |
|
7 |
|a urheilutulokset
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11739
|
650 |
|
7 |
|a oppimistavoitteet
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11960
|
650 |
|
7 |
|a tulostavoitteet
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p18641
|
650 |
|
7 |
|a monitieteisyys
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11916
|
650 |
|
7 |
|a idrottsgymnasier
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7426
|
650 |
|
7 |
|a gymnasister
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p12736
|
650 |
|
7 |
|a elever
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8131
|
650 |
|
7 |
|a utbrändhet
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p130
|
650 |
|
7 |
|a ork
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p135
|
650 |
|
7 |
|a inlärningsresultat
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8587
|
650 |
|
7 |
|a idrottsresultat
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11739
|
650 |
|
7 |
|a inlärningsmål
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11960
|
650 |
|
7 |
|a resultatmål
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p18641
|
650 |
|
7 |
|a multidisciplinaritet
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11916
|
653 |
|
0 |
|a sport burnout
|
653 |
|
0 |
|a school burnout
|
653 |
|
0 |
|a success expectations
|
653 |
|
0 |
|a achievement goals
|
653 |
|
0 |
|a person-oriented approach
|
653 |
|
0 |
|a variable-oriented approach
|
653 |
|
0 |
|a mixed methods research
|
710 |
2 |
|
|a Jyväskylän yliopisto.
|b Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta,
|e julkaisija.
|0 (FI-ASTERI-N)000182659
|
776 |
0 |
8 |
|i Verkkoaineisto (yhteenveto-osa ja 3 eripainosta, PDF):
|z 978-951-39-7450-3
|
830 |
|
0 |
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 617.
|
852 |
|
|
|a P
|c 0318126
|
856 |
4 |
1 |
|u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-7450-3
|y Linkki verkkoaineistoon
|
856 |
4 |
1 |
|3 Yhteenveto-osa ja 3 eripainosta
|u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-7450-3
|
999 |
|
|
|c 1871245
|d 1871245
|
952 |
|
|
|b KANAVUORI
|c 1210
|o P 0318126
|9 1
|