|
|
|
|
LEADER |
00000cam a2200000 i 4500 |
001 |
1871196 |
003 |
FI-J |
005 |
20230329163315.0 |
007 |
cr||| |||||||| |
008 |
180530s2018 fi |||| om |0| 0|eng|c |
020 |
|
|
|a 978-951-39-7460-2
|q PDF
|
035 |
|
|
|a FCC012271939
|
040 |
|
|
|a FI-J
|b fin
|e rda
|d FI-NL
|
041 |
0 |
|
|a eng
|b fin
|
080 |
1 |
|
|a 159.94/.95
|2 1974/fin/fennica
|
100 |
1 |
|
|a Kurkela, Jari,
|e kirjoittaja.
|0 (FI-ASTERI-N)000198711
|
245 |
1 |
0 |
|a Auditory perceptual learning :
|b evidence from electrophysiological recordings in rodents and humans /
|c Jari Kurkela.
|
246 |
3 |
0 |
|a Evidence from electrophysiological recordings in rodents and humans
|
264 |
|
1 |
|a Jyväskylä :
|b University of Jyväskylä,
|c 2018.
|
300 |
|
|
|a 1 verkkoaineisto (46 sivua, 17 sivua useina numerointijaksoina, 3 numeroimatonta sivua) :
|b kuvitettu
|
336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
337 |
|
|
|a tietokonekäyttöinen
|b c
|2 rdamedia
|
338 |
|
|
|a verkkoaineisto
|b cr
|2 rdacarrier
|
490 |
1 |
|
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 618
|
500 |
|
|
|a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 2 eripainosta.
|
502 |
|
|
|a Väitöskirja :
|c Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, psykologia,
|d 2018.
|
506 |
0 |
|
|a Aineisto on vapaasti saatavissa.
|f Unrestricted online access
|2 star
|
530 |
|
|
|a Yhteenveto-osa ja 3 eripainosta julkaistu myös painettuna.
|
591 |
|
|
|i 515
|
650 |
|
7 |
|a havaintopsykologia
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4033
|
650 |
|
7 |
|a kuulohavainnot
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23127
|
650 |
|
7 |
|a oppiminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2945
|
650 |
|
7 |
|a muisti (kognitio)
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2607
|
650 |
|
7 |
|a elektrofysiologia
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7871
|
650 |
|
7 |
|a EEG
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3328
|
650 |
|
7 |
|a perceptionspsykologi
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4033
|
650 |
|
7 |
|a hörselintryck
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23127
|
650 |
|
7 |
|a inlärning
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2945
|
650 |
|
7 |
|a minnet (kognition)
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2607
|
650 |
|
7 |
|a elektrofysiologi
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7871
|
650 |
|
7 |
|a EEG
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3328
|
653 |
|
0 |
|a perceptual learning
|
653 |
|
0 |
|a passive exposure to sounds
|
653 |
|
0 |
|a event-related potentials (ERP)
|
653 |
|
0 |
|a change detection
|
653 |
|
0 |
|a speech sounds
|
776 |
0 |
8 |
|i Painettu (yhteenveto-osa ja 3 eripainosta):
|z 978-951-39-7459-6
|
830 |
|
0 |
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 618.
|
852 |
|
|
|a P
|c 0318127
|
856 |
4 |
0 |
|u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-7460-2
|u URN:ISBN:978-951-39-7460-2
|z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
|q PDF
|
999 |
|
|
|c 1871196
|d 1871196
|
952 |
|
|
|b KANAVUORI
|c 1210
|o P 0318127
|9 1
|