|
|
|
|
LEADER |
00000cam a22000004i 4500 |
001 |
1871171 |
003 |
FI-J |
005 |
20220930145056.0 |
007 |
cr||| |||||||| |
008 |
180530s2018 fi |||| om |0| 0|fin|c |
020 |
|
|
|a 9789513974565
|q PDF
|
035 |
|
|
|a FCC012271735
|
040 |
|
|
|a FI-J
|b fin
|e rda
|
041 |
0 |
|
|a fin
|b eng
|
100 |
1 |
|
|a Utriainen, Oiva,
|e kirjoittaja.
|0 (FI-ASTERI-N)000198719
|
245 |
1 |
0 |
|a Käsitteellinen ymmärtäminen ja fysiikan oppimiseen liittyvät odotukset lukion mekaniikassa /
|c Oiva Utriainen.
|
264 |
|
1 |
|a Jyväskylä :
|b University of Jyväskylä,
|c 2018.
|
300 |
|
|
|a 1 verkkoaineisto (222 sivua) :
|b kuvitettu
|
336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
337 |
|
|
|a tietokonekäyttöinen
|b c
|2 rdamedia
|
338 |
|
|
|a verkkoaineisto
|b cr
|2 rdacarrier
|
490 |
1 |
|
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 614
|
502 |
|
|
|a Väitöskirja :
|c Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, kasvatustiede,
|d 2018.
|
506 |
0 |
|
|a Aineisto on vapaasti saatavissa.
|f Unrestricted online access
|2 star
|
530 |
|
|
|a Julkaistu myös painettuna.
|
591 |
|
|
|i 516
|
650 |
|
7 |
|a lukio
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7401
|
650 |
|
7 |
|a fysiikka
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p900
|
650 |
|
7 |
|a mekaniikka
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3753
|
650 |
|
7 |
|a Newtonin lait
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p27914
|
650 |
|
7 |
|a oppiminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2945
|
650 |
|
7 |
|a oppimistulokset
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8587
|
650 |
|
7 |
|a opetuskokeilut
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p26584
|
650 |
|
7 |
|a opetusmenetelmät
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p988
|
650 |
|
7 |
|a oppikirjat
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p159
|
650 |
|
7 |
|a gymnasiet
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7401
|
650 |
|
7 |
|a fysik
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p900
|
650 |
|
7 |
|a mekanik
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3753
|
650 |
|
7 |
|a Newtons lagar
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p27914
|
650 |
|
7 |
|a inlärning
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2945
|
650 |
|
7 |
|a inlärningsresultat
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8587
|
650 |
|
7 |
|a undervisningsförsök
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p26584
|
650 |
|
7 |
|a undervisningsmetoder
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p988
|
650 |
|
7 |
|a läroböcker
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p159
|
653 |
|
0 |
|a cognitive architecture
|
653 |
|
0 |
|a cognitive load theory
|
653 |
|
0 |
|a cognitive theory of multimedia learning
|
653 |
|
0 |
|a working memory
|
653 |
|
0 |
|a scheme
|
776 |
0 |
8 |
|i Painettu:
|z 978-951-39-7455-8
|
830 |
|
0 |
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 614.
|
856 |
4 |
0 |
|u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-7456-5
|u URN:ISBN:978-951-39-7456-5
|z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
|q PDF
|
999 |
|
|
|c 1871171
|d 1871171
|