MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1871112
003 FI-J
005 20220929124821.0
007 cr||| ||||||||
008 180529s2018 fi |||| om |0| 0|eng|c
020 |a 9789513974381  |q pdf 
035 |a FCC012270770 
040 |a FI-J  |b fin  |e rda 
041 0 |a eng  |b fin 
100 1 |a Kotkov, Denis,  |e kirjoittaja.  |0 (FI-ASTERI-N)000198702 
245 1 0 |a Serendipity in recommender systems /  |c Denis Kotkov. 
264 1 |a Jyväskylä :  |b University of Jyväskylä,  |c 2018. 
300 |a 1 verkkoaineisto (71 sivua, 71 sivua useina numerointijaksoina, 20 numeroimatonta sivua) :  |b kuvitettu 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
490 1 |a Jyväskylä studies in computing,  |x 1456-5390 ;  |v 281 
500 |a Julkaisussa painetun version ISSN 1456-5390. 
500 |a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 8 eripainosta. 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto, informaatioteknologian tiedekunta, tietojenkäsittelytiede,  |d 2018. 
506 0 |a Aineisto on vapaasti saatavissa.  |f Online access with authorization.  |2 star 
530 |a Julkaistu myös painettuna. 
567 |b käyttäjätutkimus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11513 
567 |b brukarundersökning  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11513 
591 |i 113 
650 7 |a suosittelujärjestelmät  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p28483 
650 7 |a verkkopalvelut  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6624 
650 7 |a verkkokauppa  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9457 
650 7 |a täsmämarkkinointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5877 
650 7 |a algoritmit  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p14524 
650 7 |a arviointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7413 
650 7 |a sattuma  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10280 
650 7 |a relevanssi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p25587 
650 7 |a rekommendationssystem  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p28483 
650 7 |a nättjänster  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6624 
650 7 |a näthandel  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9457 
650 7 |a riktad marknadsföring  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5877 
650 7 |a algoritmer  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p14524 
650 7 |a utvärdering  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7413 
650 7 |a slump  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10280 
650 7 |a relevans  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p25587 
653 0 |a serendipisyys 
653 0 |a recommender systems 
653 0 |a serendipity 
653 0 |a relevance 
653 0 |a novelty 
653 0 |a unexpectedness 
653 0 |a personalization 
653 0 |a evaluation 
653 0 |a recommendation algorithms 
653 0 |a evaluation metrics 
653 0 |a offline experiments 
653 0 |a user study 
653 0 |a serendipity metrics 
655 7 |a väitöskirjat  |2 slm/fin  |0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1227 
655 7 |a doktorsavhandlingar  |2 slm/swe  |0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1227 
776 0 8 |i Painettu:  |z 978-951-39-7437-4 
830 0 |a Jyväskylä studies in computing,  |x 1456-5390 ;  |v 281. 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-7438-1  |u URN:ISBN:978-951-39-7438-1  |z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive  |q PDF 
999 |c 1871112  |d 1871112