MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1869953
003 FI-J
005 20220930132726.0
007 cr||| ||||||||
008 180508s2018 fi |||| om |0| 0|fin|c
020 |a 9789513974299  |q pdf 
035 |a FCC012261063 
040 |a FI-J  |b fin  |e rda 
041 0 |a fin  |b eng 
100 1 |a Manninen, Seija,  |e kirjoittaja.  |0 (FI-ASTERI-N)000198718 
245 1 0 |a Kouluviihtyvyys ja siihen liittyvät tekijät peruskoulussa ja toisen asteen opinnoissa /  |c Seija Manninen. 
264 1 |a Jyväskylä :  |b University of Jyväskylä,  |c 2018. 
300 |a 1 verkkoaineisto (150 sivua) :  |b kuvitettu 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
490 1 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 612 
500 |a Julkaisussa painetun version ISSN 0075-4625. 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, erityispedagogiikka,  |d 2018. 
506 0 |a Aineisto on vapaasti saatavissa.  |f Unrestricted online access  |2 star 
530 |a Julkaistu myös painettuna. 
567 |b kyselytutkimus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10631 
567 |b enkätundersökning  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10631 
591 |i 516 
650 4 |a pojat 
650 7 |a kouluviihtyvyys  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23129 
650 7 |a opettaja-oppilassuhde  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1050 
650 7 |a peruskoulu  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2518 
650 7 |a yläkoulu  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21292 
650 7 |a toisen asteen koulutus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3387 
650 7 |a opintomenestys  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8586 
650 7 |a sosioemotionaaliset taidot  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p24955 
650 7 |a tytöt  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7196 
650 7 |a pojat (ikäryhmät)  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8174 
650 7 |a sukupuolierot  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5290 
650 7 |a skoltrivsel  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23129 
650 7 |a förhållandet lärare-elev  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1050 
650 7 |a grundskolan  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2518 
650 7 |a högstadiet  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21292 
650 7 |a andra stadiets utbildning  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3387 
650 7 |a studieframgång  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8586 
650 7 |a socioemotionella färdigheter  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p24955 
650 7 |a flickor  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7196 
650 7 |a pojkar  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8174 
650 7 |a könsskillnader  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5290 
653 0 |a school satisfaction 
653 0 |a school engagement 
653 0 |a socio-emotional competence 
776 0 8 |i Painettu:  |z 978-951-39-7428-2 
830 0 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 612. 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-7429-9  |u URN:ISBN:978-951-39-7429-9  |z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive  |q PDF 
999 |c 1869953  |d 1869953