MARC

LEADER 00000cam a2200000 i 4500
001 1869639
003 FI-J
005 20230329163315.0
008 180502s2018 fi |||| m |0| 0|eng|c
020 |a 978-951-39-7423-7  |q nidottu 
035 |a FCC012255106 
040 |a FI-J  |b fin  |e rda  |d FI-NL 
041 0 |a eng  |b fin 
080 1 |a 378  |2 1974/fin/fennica 
080 1 |a 37  |2 1974/fin/fennica 
100 1 |a Juma, Said,  |e kirjoittaja.  |0 (FI-ASTERI-N)000198748 
245 1 0 |a Developing inclusive education policy and practice in Zanzibar :  |b collaborative action research /  |c Said Juma. 
246 3 0 |a Collaborative action research 
264 1 |a Jyväskylä :  |b University of Jyväskylä,  |c 2018. 
264 3 |a Jyväskylä :  |b Jyväskylä University Printing House 
300 |a 113 sivua, 50 sivua useina numerointijaksoina, 3 numeroimatonta sivua :  |b kuvitettu ;  |c 25 cm 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
490 1 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 611 
500 |a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 3 eripainosta. 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, erityispedagogiikka,  |d 2018. 
530 |a Julkaistu myös verkkoaineistona. 
567 |b toimintatutkimus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p182 
591 |i 516 
650 7 |a koulutusjärjestelmät  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p248 
650 7 |a erityisopetus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6984 
650 7 |a uudistukset  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6795 
650 7 |a inkluusio  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p18355 
650 7 |a opettajankoulutus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10746 
650 7 |a toimintatutkimus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p182 
650 7 |a sosiaalinen konstruktivismi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p17923 
650 7 |a utbildningssystem  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p248 
650 7 |a specialundervisning  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6984 
650 7 |a reformer  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6795 
650 7 |a inklusion  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p18355 
650 7 |a lärarutbildning  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10746 
650 7 |a aktionsforskning  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p182 
650 7 |a socialkonstruktivism  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p17923 
651 7 |a Sansibar  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p105999 
651 7 |a Tansania  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p94438 
651 7 |a Zanzibar  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p105999 
653 0 |a inclusive education 
653 0 |a collaborative action research 
653 0 |a teachers 
653 0 |a inclusive teacher education 
653 0 |a professional development 
653 0 |a social constructivism 
653 0 |a scaffolding 
653 0 |a Zanzibar 
653 0 |a sub-Saharan Africa 
710 2 |a Jyväskylän yliopisto.  |b Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta,  |e julkaisija.  |0 (FI-ASTERI-N)000182659 
776 0 8 |i Verkkoaineisto (PDF):  |z 978-951-39-7424-4 
830 0 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 611. 
852 |a P  |c 0318120 
856 4 1 |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-7424-4  |y Linkki verkkoaineistoon 
999 |c 1869639  |d 1869639 
952 |b KANAVUORI  |c 1210  |o P 0318120  |9 1