|
|
|
|
LEADER |
00000cam a2200000 i 4500 |
001 |
1869639 |
003 |
FI-J |
005 |
20230329163315.0 |
008 |
180502s2018 fi |||| m |0| 0|eng|c |
020 |
|
|
|a 978-951-39-7423-7
|q nidottu
|
035 |
|
|
|a FCC012255106
|
040 |
|
|
|a FI-J
|b fin
|e rda
|d FI-NL
|
041 |
0 |
|
|a eng
|b fin
|
080 |
1 |
|
|a 378
|2 1974/fin/fennica
|
080 |
1 |
|
|a 37
|2 1974/fin/fennica
|
100 |
1 |
|
|a Juma, Said,
|e kirjoittaja.
|0 (FI-ASTERI-N)000198748
|
245 |
1 |
0 |
|a Developing inclusive education policy and practice in Zanzibar :
|b collaborative action research /
|c Said Juma.
|
246 |
3 |
0 |
|a Collaborative action research
|
264 |
|
1 |
|a Jyväskylä :
|b University of Jyväskylä,
|c 2018.
|
264 |
|
3 |
|a Jyväskylä :
|b Jyväskylä University Printing House
|
300 |
|
|
|a 113 sivua, 50 sivua useina numerointijaksoina, 3 numeroimatonta sivua :
|b kuvitettu ;
|c 25 cm
|
336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
337 |
|
|
|a käytettävissä ilman laitetta
|b n
|2 rdamedia
|
338 |
|
|
|a nide
|b nc
|2 rdacarrier
|
490 |
1 |
|
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 611
|
500 |
|
|
|a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 3 eripainosta.
|
502 |
|
|
|a Väitöskirja :
|c Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, erityispedagogiikka,
|d 2018.
|
530 |
|
|
|a Julkaistu myös verkkoaineistona.
|
567 |
|
|
|b toimintatutkimus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p182
|
591 |
|
|
|i 516
|
650 |
|
7 |
|a koulutusjärjestelmät
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p248
|
650 |
|
7 |
|a erityisopetus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6984
|
650 |
|
7 |
|a uudistukset
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6795
|
650 |
|
7 |
|a inkluusio
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p18355
|
650 |
|
7 |
|a opettajankoulutus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10746
|
650 |
|
7 |
|a toimintatutkimus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p182
|
650 |
|
7 |
|a sosiaalinen konstruktivismi
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p17923
|
650 |
|
7 |
|a utbildningssystem
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p248
|
650 |
|
7 |
|a specialundervisning
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6984
|
650 |
|
7 |
|a reformer
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6795
|
650 |
|
7 |
|a inklusion
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p18355
|
650 |
|
7 |
|a lärarutbildning
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10746
|
650 |
|
7 |
|a aktionsforskning
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p182
|
650 |
|
7 |
|a socialkonstruktivism
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p17923
|
651 |
|
7 |
|a Sansibar
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p105999
|
651 |
|
7 |
|a Tansania
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p94438
|
651 |
|
7 |
|a Zanzibar
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p105999
|
653 |
|
0 |
|a inclusive education
|
653 |
|
0 |
|a collaborative action research
|
653 |
|
0 |
|a teachers
|
653 |
|
0 |
|a inclusive teacher education
|
653 |
|
0 |
|a professional development
|
653 |
|
0 |
|a social constructivism
|
653 |
|
0 |
|a scaffolding
|
653 |
|
0 |
|a Zanzibar
|
653 |
|
0 |
|a sub-Saharan Africa
|
710 |
2 |
|
|a Jyväskylän yliopisto.
|b Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta,
|e julkaisija.
|0 (FI-ASTERI-N)000182659
|
776 |
0 |
8 |
|i Verkkoaineisto (PDF):
|z 978-951-39-7424-4
|
830 |
|
0 |
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 611.
|
852 |
|
|
|a P
|c 0318120
|
856 |
4 |
1 |
|u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-7424-4
|y Linkki verkkoaineistoon
|
999 |
|
|
|c 1869639
|d 1869639
|
952 |
|
|
|b KANAVUORI
|c 1210
|o P 0318120
|9 1
|