Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • "Mutta onko se minun tehtäväni...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
"Mutta onko se minun tehtäväni?" : luokanopettajien ja koulunkäynninohjaajien käsitykset tukea tarvitsevan lapsen opettamisesta tai ohjaamisesta

"Mutta onko se minun tehtäväni?" luokanopettajien ja koulunkäynninohjaajien käsitykset tukea tarvitsevan lapsen opettamisesta tai ohjaamisesta

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Ustinov, Samuli, kirjoittaja
Format: Master's thesis
Language:fin
Subjects:
inkluusio
integraatio
luokanopettajat
koulunkäynninohjaajat
oppilaat
tukea tarvitsevat oppilaat
Online Access:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View
Description
Access:Käytettävissä Jyväskylän yliopiston kirjaston Digi-arkistossa.

Similar Items

  • "Mutta onko se minun tehtäväni?" : luokanopettajien ja koulunkäynninohjaajien käsitykset tukea tarvitsevan lapsen opettamisesta tai ohjaamisesta
    by: Ustinov, Samuli
    Published: (2018)
  • Tukea tarvitsevien oppilaiden osallisuus opetuksessa : opettajien näkemyksiä osallisuudesta ja kokemuksia osallisuutta edistävistä käytänteistä yläkoulussa
    by: Yli-Kojola, Kaisa
    Published: (2018)
  • Luokanopettajien vuorovaikutuksen laatu ja työstressi 1.luokalla
    by: Peura, Soila
    Published: (2021)
  • Erityistä tukea tarvitsevan lapsen sosiaalinen kehitys perhepäivähoidossa ja päiväkodissa
    by: Vuorinen, Hanna-Kaisa
    Published: (2005)
  • Yhteistyötä ja avoimuutta : kiertävien erityislastentarhanopettajien kokemuksia yhteistyöstä erityistä tukea tarvitsevan lapsen siirtymässä esikoulusta kouluun
    by: Rahunen, Liisa-Maija
    Published: (2007)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report