Siirry sisältöön
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
  • Kieli
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
Kieli
  • Suomi
  • English
Tarkennettu
  • Educational dialogue in the cl...
  • Sitaatti
  • Tulosta
  • Vie tietue
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Educational dialogue in the classroom : scaffolding, knowledge building and associations with academic performance

Educational dialogue in the classroom scaffolding, knowledge building and associations with academic performance

Näytä muut versiot (1)
Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Muhonen, Heli, kirjoittaja
Aineistotyyppi: Väitöskirja
Kieli:eng
Julkaistu: Jyväskylä : 2018.
Sarja:Jyväskylä studies in education, psychology and social research, 609.
Aiheet:
opetuskeskustelu
luokkatyöskentely
dialogisuus
vuorovaikutus
opettaja-oppilassuhde
esiopetus
alkuopetus
alakoulu
diskussionsundervisning
klassrumsarbete
dialogiskhet
växelverkan
förhållandet lärare-elev
förskoleundervisning
nybörjarundervisning
lågstadiet
educational dialogue
dialogic teaching
teacher-initiated
student-initiated
scaffolding
knowledge building
academic performance
Linkit:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
  • Kuvaus
  • Muut versiot (1)
  • Henkilökuntanäyttö
Näytetään 1 - 1 yhteensä 1 tuloksesta
Näytä kaikki versiot (2)
Search Result 1
Educational dialogue in the classroom : scaffolding, knowledge building and associations with academic performance

Educational dialogue in the classroom : scaffolding, knowledge building and associations with academic performance Tekijä Muhonen, Heli, kirjoittaja

Julkaistu 2018
Hyllypaikka: Lataa…
Sijainti: Lataa…
Linkki verkkoaineistoon
Linkki verkkoaineistoon
Väitöskirja
Näytä kaikki versiot (2)

Samankaltaisia teoksia

  • Educational dialogue in the classroom : scaffolding, knowledge building and associations with academic performance
    Tekijä: Muhonen, Heli, kirjoittaja
    Julkaistu: (2018)
  • Teaching practices in early primary school : dimensions, patterns and consequences
    Tekijä: Tang, Xin, kirjoittaja
    Julkaistu: (2017)
  • Towards student-centred pedagogy : action research with Ethiopian village school teachers
    Tekijä: Keski-Mäenpää, Kati, kirjoittaja
    Julkaistu: (2018)
  • Soitonopettajan rooli oppimismotivaation vahvistajana taiteen perusopetuksessa : opettajan ja oppilaan välinen vuorovaikutus viulunsoitonopetuksessa Keski-Pohjanmaalla
    Tekijä: Tikka, Soile, kirjoittaja
    Julkaistu: (2017)
  • Digital scaffold supporting dialogue and acquisition of academic language related to argumentation during online inquiry
    Tekijä: Murphy, Victoria
    Julkaistu: (2016)

Hakuvaihtoehdot

  • Hakuhistoria
  • Tarkennettu haku
  • Uutuusluettelo

Tarvitsetko apua?

  • Hakuohje

Yhteystiedot

  • University of Jyväskylä
  • Avoimen tiedon keskus
  • Saavutettavuusselostus