|
|
|
|
LEADER |
00000cam a2200000 i 4500 |
001 |
1864318 |
003 |
FI-J |
005 |
20220929125052.0 |
007 |
cr||| |||||||| |
008 |
180405s2018 fi |||| om |0| 0|eng|c |
020 |
|
|
|a 9789513973902
|q PDF
|
035 |
|
|
|a FCC012232017
|
040 |
|
|
|a FI-J
|b fin
|e rda
|d FI-NL
|
041 |
0 |
|
|a eng
|b fin
|
080 |
1 |
|
|a 373
|2 1974/fin/fennica
|
080 |
1 |
|
|a 372
|2 1974/fin/fennica
|
100 |
1 |
|
|a Muhonen, Heli,
|e kirjoittaja.
|0 (FI-ASTERI-N)000198684
|
245 |
1 |
0 |
|a Educational dialogue in the classroom :
|b scaffolding, knowledge building and associations with academic performance /
|c Heli Muhonen.
|
264 |
|
1 |
|a Jyväskylä :
|b University of Jyväskylä,
|c 2018.
|
300 |
|
|
|a 1 verkkoaineisto (58 sivua, 38 sivua useina numerointijaksoina) :
|b kuvitettu
|
336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
337 |
|
|
|a tietokonekäyttöinen
|b c
|2 rdamedia
|
338 |
|
|
|a verkkoaineisto
|b cr
|2 rdacarrier
|
490 |
1 |
|
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 609
|
500 |
|
|
|a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 3 eripainosta.
|
502 |
|
|
|a Väitöskirja :
|c Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, kasvatustiede,
|d 2018.
|
506 |
0 |
|
|a Aineisto on vapaasti saatavissa.
|f Unrestricted online access
|2 star
|
530 |
|
|
|a Julkaistu myös painettuna.
|
591 |
|
|
|i 516
|
650 |
|
7 |
|a opetuskeskustelu
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p17666
|
650 |
|
7 |
|a luokkatyöskentely
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p568
|
650 |
|
7 |
|a dialogisuus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10824
|
650 |
|
7 |
|a vuorovaikutus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10591
|
650 |
|
7 |
|a opettaja-oppilassuhde
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1050
|
650 |
|
7 |
|a esiopetus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p20272
|
650 |
|
7 |
|a alkuopetus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p14419
|
650 |
|
7 |
|a alakoulu
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21828
|
650 |
|
7 |
|a diskussionsundervisning
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p17666
|
650 |
|
7 |
|a klassrumsarbete
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p568
|
650 |
|
7 |
|a dialogiskhet
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10824
|
650 |
|
7 |
|a växelverkan
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10591
|
650 |
|
7 |
|a förhållandet lärare-elev
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1050
|
650 |
|
7 |
|a förskoleundervisning
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p20272
|
650 |
|
7 |
|a nybörjarundervisning
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p14419
|
650 |
|
7 |
|a lågstadiet
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21828
|
653 |
|
0 |
|a educational dialogue
|
653 |
|
0 |
|a dialogic teaching
|
653 |
|
0 |
|a teacher-initiated
|
653 |
|
0 |
|a student-initiated
|
653 |
|
0 |
|a scaffolding
|
653 |
|
0 |
|a knowledge building
|
653 |
|
0 |
|a academic performance
|
776 |
0 |
8 |
|i Painettu:
|z 978-951-39-7389-6
|
830 |
|
0 |
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 609.
|
856 |
4 |
0 |
|u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-7390-2
|u URN:ISBN:978-951-39-7390-2
|z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
|q PDF
|
999 |
|
|
|c 1864318
|d 1864318
|