MARC

LEADER 00000cam a2200000 i 4500
001 1864318
003 FI-J
005 20220929125052.0
007 cr||| ||||||||
008 180405s2018 fi |||| om |0| 0|eng|c
020 |a 9789513973902  |q PDF 
035 |a FCC012232017 
040 |a FI-J  |b fin  |e rda  |d FI-NL 
041 0 |a eng  |b fin 
080 1 |a 373  |2 1974/fin/fennica 
080 1 |a 372  |2 1974/fin/fennica 
100 1 |a Muhonen, Heli,  |e kirjoittaja.  |0 (FI-ASTERI-N)000198684 
245 1 0 |a Educational dialogue in the classroom :  |b scaffolding, knowledge building and associations with academic performance /  |c Heli Muhonen. 
264 1 |a Jyväskylä :  |b University of Jyväskylä,  |c 2018. 
300 |a 1 verkkoaineisto (58 sivua, 38 sivua useina numerointijaksoina) :  |b kuvitettu 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
490 1 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 609 
500 |a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 3 eripainosta. 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, kasvatustiede,  |d 2018. 
506 0 |a Aineisto on vapaasti saatavissa.  |f Unrestricted online access  |2 star 
530 |a Julkaistu myös painettuna. 
591 |i 516 
650 7 |a opetuskeskustelu  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p17666 
650 7 |a luokkatyöskentely  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p568 
650 7 |a dialogisuus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10824 
650 7 |a vuorovaikutus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10591 
650 7 |a opettaja-oppilassuhde  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1050 
650 7 |a esiopetus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p20272 
650 7 |a alkuopetus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p14419 
650 7 |a alakoulu  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21828 
650 7 |a diskussionsundervisning  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p17666 
650 7 |a klassrumsarbete  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p568 
650 7 |a dialogiskhet  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10824 
650 7 |a växelverkan  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10591 
650 7 |a förhållandet lärare-elev  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1050 
650 7 |a förskoleundervisning  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p20272 
650 7 |a nybörjarundervisning  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p14419 
650 7 |a lågstadiet  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21828 
653 0 |a educational dialogue 
653 0 |a dialogic teaching 
653 0 |a teacher-initiated 
653 0 |a student-initiated 
653 0 |a scaffolding 
653 0 |a knowledge building 
653 0 |a academic performance 
776 0 8 |i Painettu:  |z 978-951-39-7389-6 
830 0 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 609. 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-7390-2  |u URN:ISBN:978-951-39-7390-2  |z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive  |q PDF 
999 |c 1864318  |d 1864318