Educational dialogue in the classroom scaffolding, knowledge building and associations with academic performance

Bibliographic Details
Main Author: Muhonen, Heli, kirjoittaja
Format: Doctoral dissertation
Language:eng
Published: Jyväskylä : 2018.
Series:Jyväskylä studies in education, psychology and social research, 609.
Subjects:
Online Access:Linkki verkkoaineistoon
Linkki verkkoaineistoon

MARC

LEADER 00000cam a2200000 i 4500
001 1864297
003 FI-J
005 20240221162955.0
008 180405s2018 fi |||| m |0| 0|eng|c
020 |a 978-951-39-7389-6  |q pehmeäkantinen 
035 |a FCC012231944 
040 |a FI-J  |b fin  |e rda  |d FI-NL 
041 0 |a eng  |b fin 
080 1 |a 373  |2 1974/fin/fennica 
080 1 |a 372  |2 1974/fin/fennica 
100 1 |a Muhonen, Heli,  |e kirjoittaja.  |0 (FI-ASTERI-N)000198684 
245 1 0 |a Educational dialogue in the classroom :  |b scaffolding, knowledge building and associations with academic performance /  |c Heli Muhonen. 
246 3 0 |a Scaffolding, knowledge building and associations with academic performance 
264 1 |a Jyväskylä :  |b University of Jyväskylä,  |c 2018. 
264 3 |a Jyväskylä :  |b Jyväskylä University Printing House 
300 |a 58 sivua, 38 sivua useina numerointijaksoina :  |b kuvitettu ;  |c 25 cm 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
490 1 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 609 
500 |a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 3 eripainosta. 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, kasvatustiede,  |d 2018. 
591 |i 516 
650 7 |a opetuskeskustelu  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p17666 
650 7 |a luokkatyöskentely  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p568 
650 7 |a dialogisuus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10824 
650 7 |a vuorovaikutus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10591 
650 7 |a opettaja-oppilassuhde  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1050 
650 7 |a esiopetus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p20272 
650 7 |a alkuopetus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p14419 
650 7 |a alakoulu  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21828 
653 0 |a educational dialogue 
653 0 |a dialogic teaching 
653 0 |a teacher-initiated 
653 0 |a student-initiated 
653 0 |a scaffolding 
653 0 |a knowledge building 
653 0 |a academic performance 
655 7 |a väitöskirjat  |2 slm/fin  |0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1227 
710 2 |a Jyväskylän yliopisto.  |b Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta.  |0 (FI-ASTERI-N)000182659 
776 0 8 |i Verkkoaineisto (PDF):  |z 978-951-39-7390-2 
830 0 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 609. 
852 |a P  |c 0315006 
852 |b KANAVUORI  |c 1210  |m P 0315006 
856 4 1 |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-7390-2  |y Linkki verkkoaineistoon 
856 4 1 |u https://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-7390-2  |y Linkki verkkoaineistoon 
999 |c 1864297  |d 1864297 
952 |b KANAVUORI  |c 1210  |o P 0315006  |9 1