|
|
|
|
| LEADER |
00000cam a2200000 i 4500 |
| 001 |
1864297 |
| 003 |
FI-J |
| 005 |
20241001120320.0 |
| 008 |
180405s2018 fi |||| m |0| 0|eng|c |
| 020 |
|
|
|a 978-951-39-7389-6
|q pehmeäkantinen
|
| 035 |
|
|
|a FCC012231944
|
| 040 |
|
|
|a FI-J
|b fin
|e rda
|d FI-NL
|
| 041 |
0 |
|
|a eng
|b fin
|
| 080 |
1 |
|
|a 373
|2 1974/fin/fennica
|
| 080 |
1 |
|
|a 372
|2 1974/fin/fennica
|
| 100 |
1 |
|
|a Muhonen, Heli,
|e kirjoittaja.
|0 (FI-ASTERI-N)000198684
|
| 245 |
1 |
0 |
|a Educational dialogue in the classroom :
|b scaffolding, knowledge building and associations with academic performance /
|c Heli Muhonen.
|
| 246 |
3 |
0 |
|a Scaffolding, knowledge building and associations with academic performance
|
| 264 |
|
1 |
|a Jyväskylä :
|b University of Jyväskylä,
|c 2018.
|
| 264 |
|
3 |
|a Jyväskylä :
|b Jyväskylä University Printing House
|
| 300 |
|
|
|a 58 sivua, 38 sivua useina numerointijaksoina :
|b kuvitettu ;
|c 25 cm
|
| 336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
| 337 |
|
|
|a käytettävissä ilman laitetta
|b n
|2 rdamedia
|
| 338 |
|
|
|a nide
|b nc
|2 rdacarrier
|
| 490 |
1 |
|
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 609
|
| 500 |
|
|
|a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 3 eripainosta.
|
| 502 |
|
|
|a Väitöskirja :
|c Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, kasvatustiede,
|d 2018.
|
| 591 |
|
|
|i 516
|
| 650 |
|
7 |
|a opetuskeskustelu
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p17666
|
| 650 |
|
7 |
|a luokkatyöskentely
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p568
|
| 650 |
|
7 |
|a dialogisuus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10824
|
| 650 |
|
7 |
|a vuorovaikutus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10591
|
| 650 |
|
7 |
|a opettaja-oppilassuhde
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1050
|
| 650 |
|
7 |
|a esiopetus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p20272
|
| 650 |
|
7 |
|a alkuopetus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p14419
|
| 650 |
|
7 |
|a alakoulu
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21828
|
| 653 |
|
0 |
|a educational dialogue
|
| 653 |
|
0 |
|a dialogic teaching
|
| 653 |
|
0 |
|a teacher-initiated
|
| 653 |
|
0 |
|a student-initiated
|
| 653 |
|
0 |
|a scaffolding
|
| 653 |
|
0 |
|a knowledge building
|
| 653 |
|
0 |
|a academic performance
|
| 655 |
|
7 |
|a väitöskirjat
|2 slm/fin
|0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1227
|
| 710 |
2 |
|
|a Jyväskylän yliopisto.
|b Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta,
|e oppiarvon myöntävä yhteisö.
|0 (FI-ASTERI-N)000182659
|
| 776 |
0 |
8 |
|i Verkkoaineisto (PDF):
|z 978-951-39-7390-2
|
| 830 |
|
0 |
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 609.
|
| 852 |
|
|
|a P
|c 0315006
|
| 852 |
|
|
|b KANAVUORI
|c 1210
|m P 0315006
|
| 856 |
4 |
1 |
|u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-7390-2
|y Linkki verkkoaineistoon
|
| 856 |
4 |
1 |
|u https://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-7390-2
|y Linkki verkkoaineistoon
|
| 999 |
|
|
|c 1864297
|d 1864297
|
| 952 |
|
|
|b KANAVUORI
|c 1210
|o P 0315006
|9 1
|