Family business branding communicating a family-based brand identity

Bibliographic Details
Main Authors: Elbanna, Karim, kirjoittaja (kirjoittaja), Hakala, Henna-Leena, kirjoittaja
Format: Master's thesis
Language:eng
Subjects:
Online Access:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1863624
003 FI-J
005 20230310102818.0
007 cr|||||||||a||
008 180328s2017 fi |||||sm||||||||||eng||
035 |a FCC012229805 
040 |a FI-J  |b fin  |e rda 
041 0 |a eng 
100 1 |a Elbanna, Karim,  |e kirjoittaja. 
245 1 0 |a Family business branding :  |b communicating a family-based brand identity /  |c Karim Elbanna. 
246 3 0 |a Communicating a family-based brand identity 
264 0 |a Jyväskylä,  |c 2017. 
300 |a 1 verkkoaineisto (87 sivua) 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
347 |a tekstitiedosto  |b PDF 
506 1 |a Käytettävissä Jyväskylän yliopiston kirjaston Digi-arkistossa.  |f Online access with authorization  |2 star 
509 |a Pro gradu -tutkielma :  |c Jyväskylän yliopisto, Taloustieteet, yrittäjyys.  |9 20422. 
650 7 |a perheyritykset  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p20094 
650 7 |a brändäys  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p25981 
650 7 |a yrityskuva  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11171 
650 7 |a markkinointiviestintä  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6988 
700 1 |a Hakala, Henna-Leena,  |e kirjoittaja. 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201706142862  |u URN:NBN:fi:jyu-201706142862  |z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive  |q PDF 
999 |c 1863624  |d 1863624