Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
Applied Filters:
Language: Remove Filter swe
Page will reload when a filter is removed.
Reset Filters
Page will reload when a filter is removed.
Reset Filters
Show filters (1)
Language: Remove Filter swe
  • Mennäänkö sohva-aulaan lukemaa...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Mennäänkö sohva-aulaan lukemaan? : tapaustutkimus toiminnallisen oppimisympäristön kehittämishankkeesta

Mennäänkö sohva-aulaan lukemaan? tapaustutkimus toiminnallisen oppimisympäristön kehittämishankkeesta

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Kiuru, Kimmo, kirjoittaja
Format: Master's thesis
Language:fin
Subjects:
oppimisympäristö
toiminnalliset menetelmät
opetus
toiminnallisuus
toiminnallinen oppiminen
Liikkuva koulu
Online Access:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View
Description
Access:Aineisto on vapaasti saatavissa.

Similar Items

  • Mennäänkö sohva-aulaan lukemaan? : tapaustutkimus toiminnallisen oppimisympäristön kehittämishankkeesta
    by: Kiuru, Kimmo
    Published: (2018)
  • “Joo musta se oppiminen on tavallaan hauskempaa.” : luokanopettajien kokemuksia toiminnallisen matematiikan käytöstä opetuksessa
    by: Kuusela, Ville, et al.
    Published: (2025)
  • Luokanopettajien näkemyksiä toiminnallisista oppimisympäristöistä
    by: Töhönen, Heidi, kirjoittaja
    Published: (2016)
  • Luokanopettajien näkemyksiä toiminnallisista oppimisympäristöistä
    by: Töhönen, Heidi
    Published: (2016)
  • Toiminnalliset menetelmät terveystiedon opetuksessa : kiireen tunne viidesluokkalaisten kokemana
    by: Raukola, Riikka
    Published: (2012)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report