Siirry sisältöön
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
  • Kieli
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
Kieli
  • Suomi
  • English
Tarkennettu
  • Oppiainekohtaiset mieltymykset...
  • Sitaatti
  • Tulosta
  • Vie tietue
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Oppiainekohtaiset mieltymykset ja minäpystyvyysuskomukset luku- ja laskutaidon sujuvuuden kehityksen selittäjinä 1.-2. luokilla

Oppiainekohtaiset mieltymykset ja minäpystyvyysuskomukset luku- ja laskutaidon sujuvuuden kehityksen selittäjinä 1.-2. luokilla

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Iivonen, Essi, kirjoittaja
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Aiheet:
oppiaineet
mieltymykset
lukutaito
matemaattiset taidot
minäpystyvyys
Linkit:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
  • Kuvaus
  • Henkilökuntanäyttö
Kuvaus
Pääsy:Aineisto on vapaasti saatavissa.

Samankaltaisia teoksia

  • 1- ja 2-luokkalaisten lasten suoritusstrategiat ja oppiainekohtaiset mieltymykset sekä näitä tutkivien mittareiden toimivuuden arviointi
    Tekijä: Vaahtoluoto, Venlastiina
    Julkaistu: (2006)
  • 1- ja 2-luokkalaisten lasten suoritusstrategiat ja oppiainekohtaiset mieltymykset sekä näitä tutkivien mittareiden toimivuuden arviointi
    Tekijä: Vaahtoluoto, Venlastiina
    Julkaistu: (2006)
  • Oppilaan minäpystyvyys yhteenlaskustrategioiden kehityksen taustalla 1.–2. luokilla
    Tekijä: Luttinen, Johannes
    Julkaistu: (2024)
  • Lukujonotaidot, lukujen vertailu, työmuisti ja nopea nimeäminen peruslaskutaidon sujuvuuden kehityksen selittäjinä 1.-2. luokalla
    Tekijä: Kyösti, Sohvi, kirjoittaja, et al.
    Julkaistu: (2017)
  • Lukujonotaidot, lukujen vertailu, työmuisti ja nopea nimeäminen peruslaskutaidon sujuvuuden kehityksen selittäjinä 1.-2. luokalla
    Tekijä: Kyösti, Sohvi, et al.
    Julkaistu: (2017)

Hakuvaihtoehdot

  • Hakuhistoria
  • Tarkennettu haku
  • Uutuusluettelo

Tarvitsetko apua?

  • Hakuohje

Yhteystiedot

  • University of Jyväskylä
  • Avoimen tiedon keskus
  • Saavutettavuusselostus