|
|
|
|
LEADER |
00000cam a22000004i 4500 |
001 |
1814719 |
003 |
FI-J |
005 |
20210227144559.0 |
007 |
cr|||||||||a|| |
008 |
180117s2018 fi |||||sm||||||||||fin|| |
035 |
|
|
|a FCC012064029
|
040 |
|
|
|a FI-J
|b fin
|e rda
|
041 |
0 |
|
|a fin
|
100 |
1 |
|
|a Mattila, Sanna,
|e kirjoittaja.
|
245 |
1 |
0 |
|a Kolmiportaisen tuen mallin jalkautuminen Abu Dhabin suomalais-emiraattilaisiin kouluihin :
|b opettajien kokemuksia /
|c Sanna Mattila.
|
264 |
|
0 |
|a Jyväskylä,
|c 2018.
|
300 |
|
|
|a 1 verkkoaineisto (125 sivua)
|
336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
337 |
|
|
|a tietokonekäyttöinen
|b c
|2 rdamedia
|
338 |
|
|
|a verkkoaineisto
|b cr
|2 rdacarrier
|
347 |
|
|
|a tekstitiedosto
|b PDF
|
506 |
0 |
|
|a Aineisto on vapaasti saatavissa.
|f Unrestricted online access
|2 star
|
509 |
|
|
|a Pro gradu -tutkielma :
|c Jyväskylän yliopisto, Historian ja etnologian laitos, etnologia.
|9 302.
|
509 |
|
|
|a Pro gradu -tutkielma :
|c Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteen laitos, erityispedagogiikka.
|9 101.
|
650 |
|
7 |
|a kolmiportainen tuki
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p28718
|
650 |
|
7 |
|a koulutusvienti
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p27631
|
650 |
|
7 |
|a erityisopetus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6984
|
650 |
|
7 |
|a käytäntö
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9640
|
651 |
|
7 |
|a Abu Dhabi
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p108517
|
653 |
|
0 |
|a koulutuskumppanuushanke
|
856 |
4 |
0 |
|u http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201801161211
|u URN:NBN:fi:jyu-201801161211
|z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
|q PDF
|
999 |
|
|
|c 1814719
|d 1814719
|