MARC

LEADER 00000cam a2200000 i 4500
001 1813786
003 FI-J
005 20230329163314.0
008 180115s2018 fi |||| m |0| 0|eng|c
020 |a 978-951-39-7331-5  |q nidottu 
035 |a FCC012062867 
040 |a FI-J  |b fin  |e rda  |d FI-NL 
041 0 |a eng  |b fin 
080 1 |a 373  |2 1974/fin/fennica 
100 1 |a Mäkelä, Tiina,  |q (Tiina-Maria)  |e kirjoittaja.  |0 (FI-ASTERI-N)000209258 
245 1 2 |a A design framework and principles for co-designing learning environments fostering learning and wellbeing /  |c Tiina Mäkelä. 
264 1 |a Jyväskylä :  |b University of Jyväskylä,  |c 2018. 
264 3 |a Jyväskylä :  |b Jyväskylä University Printing House 
300 |a 81, 30 sivua, 45 numeroimatonta sivua :  |b kuvitettu :  |c 25 cm 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
490 1 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 603 
500 |a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 3 eripainosta. 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, kasvatustiede,  |d 2018. 
530 |a Julkaistu myös verkkoaineistona. 
591 |i 516 
650 4 |a välmående 
650 7 |a käyttäjäkeskeinen suunnittelu  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p25802 
650 7 |a yksilöllisyys  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7320 
650 7 |a oppimisympäristö  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4835 
650 7 |a sosiaalinen ympäristö  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4836 
650 7 |a psyykkinen ympäristö  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11067 
650 7 |a fyysinen ympäristö  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p13726 
650 7 |a osallistava suunnittelu  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p20692 
650 7 |a yhteissuunnittelu  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8340 
650 7 |a oppilaat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8131 
650 7 |a koululaiset  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p16485 
650 7 |a hyvinvointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1947 
650 7 |a yhteisöllinen oppiminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p18727 
650 7 |a inlärningsmiljö  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4835 
650 7 |a social miljö  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4836 
650 7 |a psykisk miljö  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11067 
650 7 |a delaktig planering  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p20692 
650 7 |a användarcentrerad design  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p25802 
650 7 |a elever  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8131 
650 7 |a skolelever  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p16485 
650 7 |a kollaborativ inlärning  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p18727 
650 7 |a individualitet  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7320 
653 0 |a psychosocial and physical learning environments 
653 0 |a design framework 
653 0 |a design principles 
653 0 |a educational design research 
653 0 |a participatory design 
653 0 |a student participation 
653 0 |a learning and wellbeing 
710 2 |a Jyväskylän yliopisto.  |b Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta.  |0 (FI-ASTERI-N)000182659 
776 0 8 |i Verkkoaineisto (PDF):  |z 9789513973322 
830 0 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 603. 
852 |a P  |c 0314307 
852 |b KANAVUORI  |c 1210  |m P 0314307 
856 4 1 |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-7332-2  |y Linkki verkkoaineistoon 
999 |c 1813786  |d 1813786 
952 |b KANAVUORI  |c 1210  |o P 0314307  |9 1