MARC

LEADER 00000cam a2200000 i 4500
001 1808746
003 FI-J
005 20220929141815.0
008 171221s2018 fi |||| m |0| 0|eng|c
020 |a 978-951-39-7274-5  |q nidottu 
035 |a FCC011856340 
035 |a 1808746 
040 |a FI-J  |b fin  |e rda  |d FI-NL 
041 0 |a eng 
080 1 |a 659  |2 1974/fin/fennica 
100 1 |a Stopniece, Santa,  |e kirjoittaja.  |0 (FI-ASTERI-N)000173793 
245 1 0 |a Finnish-Chinese intercultural negotiation :  |b power positioning and search for common ground /  |c Santa Stopniece. 
246 3 0 |a Power positioning and search for common ground 
264 1 |a Jyväskylä :  |b University of Jyväskylä,  |c 2018. 
264 3 |a Jyväskylä :  |b Jyväskylä University Printing House 
300 |a 102 sivua, 47 sivua useina numerointijaksoina, 38 numeroimatonta sivua :  |b kuvitettu ;  |c 25 cm 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
490 1 |a Jyväskylä studies in humanities,  |x 1459-4323 ;  |v 337 
500 |a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 5 eripainosta. 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto, humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, kulttuurienvälinen viestintä,  |d 2018. 
530 |a Julkaistu myös verkkoaineistona. 
591 |i 518 
650 7 |a kulttuurienvälinen viestintä  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p16518 
650 7 |a kulttuurienvälisyys  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10645 
650 7 |a neuvottelut  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6129 
650 7 |a valta  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2551 
650 7 |a positiointi (markkinointi)  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p29612 
650 7 |a huumori  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9239 
650 7 |a yhteenkuuluvuus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p22769 
650 7 |a interkulturell kommunikation  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p16518 
650 7 |a interkulturalism  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10645 
650 7 |a förhandlingar  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6129 
650 7 |a makt  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2551 
650 7 |a positionering (marknadsföring)  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p29612 
650 7 |a humor  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9239 
650 7 |a samhörighet  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p22769 
651 7 |a Suomi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p94426 
651 7 |a Kiina  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p104984 
651 7 |a Kina  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p104984 
651 7 |a Finland  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p94426 
653 |a asemointi 
653 0 |a valtasuhteet 
653 0 |a Chinese investments 
653 0 |a co-operation 
653 0 |a trade 
653 0 |a intercultural communication 
653 0 |a common ground 
653 0 |a cultural adjustment 
653 0 |a power 
653 0 |a positioning 
653 0 |a rising China 
653 0 |a guest-host 
653 0 |a Finland 
710 2 |a Jyväskylän yliopisto.  |b Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta.  |0 (FI-ASTERI-N)000184197 
776 0 8 |i Verkkoaineisto (PDF):  |z 978-951-39-7275-2 
830 0 |a Jyväskylä studies in humanities,  |x 1459-4323 ;  |v 337. 
852 |a P  |c 0308278 
856 4 1 |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-7275-2  |y Linkki verkkoaineistoon 
999 |c 1808746  |d 1808746 
952 |b KANAVUORI  |c 1210  |o P 0308278  |9 1