|
|
|
|
LEADER |
00000cam a22000004i 4500 |
001 |
1808670 |
003 |
FI-J |
005 |
20210227143515.0 |
007 |
cr|||||||||a|| |
008 |
171219s2017 fi |||||sm||||||||||eng|| |
035 |
|
|
|a FCC011855062
|
040 |
|
|
|a FI-J
|b fin
|e rda
|
041 |
0 |
|
|a eng
|
100 |
1 |
|
|a Aizkalna, Viktorija,
|e kirjoittaja.
|
245 |
1 |
0 |
|a School-related bullying :
|b analysis of bullying preventive programs and analysis of power from perspective of social philosophy /
|c Viktorija Aizkalna.
|
264 |
|
0 |
|a Jyväskylä,
|c 2017.
|
300 |
|
|
|a 1 verkkoaineisto (62 sivua)
|
336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
337 |
|
|
|a tietokonekäyttöinen
|b c
|2 rdamedia
|
338 |
|
|
|a verkkoaineisto
|b cr
|2 rdacarrier
|
347 |
|
|
|a tekstitiedosto
|b PDF
|
506 |
0 |
|
|a Aineisto on vapaasti saatavissa.
|f Unrestricted online access
|2 star
|
509 |
|
|
|a Pro gradu -tutkielma :
|c Jyväskylän yliopisto, Kasvatustieteiden laitos, Master's Degree Programme in Educational Leadership.
|9 105.
|
650 |
|
7 |
|a kiusaaminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p71
|
650 |
|
7 |
|a koulukiusaaminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p70
|
650 |
|
7 |
|a ehkäisy
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p793
|
650 |
|
7 |
|a toimenpiteet
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p15923
|
653 |
|
0 |
|a bullying
|
653 |
|
0 |
|a power imbalance
|
653 |
|
0 |
|a power
|
653 |
|
0 |
|a prevention
|
653 |
|
0 |
|a self-knowledge
|
653 |
|
0 |
|a self-care
|
856 |
4 |
0 |
|u http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201712134676
|u URN:NBN:fi:jyu-201712134676
|z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
|q PDF
|
999 |
|
|
|c 1808670
|d 1808670
|