|
|
|
|
LEADER |
00000cam a22000004i 4500 |
001 |
1808669 |
003 |
FI-J |
005 |
20240906121343.0 |
007 |
cr ||||||||a|| |
008 |
171219s2017 fi |||||om |||||0|fin|| |
035 |
|
|
|a FCC011855061
|
040 |
|
|
|a FI-J
|b fin
|e rda
|
041 |
0 |
|
|a fin
|
100 |
1 |
|
|a Saha, Maija,
|e kirjoittaja.
|
245 |
1 |
0 |
|a Kuudesluokkalaisten ja heidän opettajiensa kokemuksia esiintymisestä /
|c Maija Saha.
|
264 |
|
0 |
|a Jyväskylä,
|c 2017.
|
300 |
|
|
|a 1 verkkoaineisto (103 sivua)
|
336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
337 |
|
|
|a tietokonekäyttöinen
|b c
|2 rdamedia
|
338 |
|
|
|a verkkoaineisto
|b cr
|2 rdacarrier
|
347 |
|
|
|a tekstitiedosto
|b PDF
|
506 |
0 |
|
|a Aineisto on vapaasti saatavissa.
|f Unrestricted online access
|2 star
|
509 |
|
|
|a Pro gradu -tutkielma :
|c Jyväskylän yliopisto, Musiikin, taiteen ja kulttuurin tutkimuksen laitos, musiikkikasvatus.
|
567 |
|
|
|b kvalitatiivinen tutkimus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11782
|
650 |
|
7 |
|a esiintyminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6038
|
650 |
|
7 |
|a kokemukset
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3209
|
650 |
|
7 |
|a esiintymistaito
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p565
|
650 |
|
7 |
|a jännittäminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9007
|
650 |
|
7 |
|a esiintymisjännitys
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p19677
|
650 |
|
7 |
|a vuorovaikutus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10591
|
650 |
|
7 |
|a koululaiset
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p16485
|
650 |
|
7 |
|a alakoulu
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21828
|
650 |
|
7 |
|a sosiogrammit
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p26419
|
655 |
|
7 |
|a pro gradu -tutkielmat
|2 slm/fin
|0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1244
|
856 |
4 |
0 |
|u http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201712134656
|u URN:NBN:fi:jyu-201712134656
|z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
|q PDF
|
856 |
4 |
0 |
|u https://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201712134656
|z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
|q PDF
|
999 |
|
|
|c 1808669
|d 1808669
|