MARC

LEADER 00000cam a2200000 i 4500
001 1806105
003 FI-J
005 20230329163313.0
008 171215s2017 fi |||| m |0| 0|fin|c
020 |a 978-951-39-7302-5  |q nidottu 
035 |a FCC011712912 
040 |a FI-J  |b fin  |e rda  |d FI-NL 
041 0 |a fin  |b eng 
080 1 |a 378  |2 1974/fin/fennica 
080 1 |a 372  |2 1974/fin/fennica 
080 1 |a 004  |2 1974/fin/fennica 
080 1 |a 654  |2 1974/fin/fennica 
084 |a 38.4  |2 ykl 
084 |a 38.29  |2 ykl 
084 |a 61  |2 ykl 
100 1 |a Wilen, Lauri,  |e kirjoittaja.  |0 (FI-ASTERI-N)000192228 
245 1 0 |a Tieto- ja viestintätekniikan merkitys aineenopettajien täydennyskoulutuksessa :  |b tutkimus peruskoulun ja lukion opettajista Keski-Suomen alueella /  |c Lauri Wilen. 
246 3 0 |a Tutkimus peruskoulun ja lukion opettajista Keski-Suomen alueella 
264 1 |a Jyväskylä :  |b University of Jyväskylä,  |c 2017. 
264 3 |a Jyväskylä :  |b Jyväskylä University Printing House 
300 |a 191 sivua :  |b kuvitettu ;  |c 25 cm 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
490 1 |a Jyväskylä studies in computing,  |x 1456-5390 ;  |v 276 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto, informaatioteknologian tiedekunta, tietotekniikka,  |d 2017. 
567 |b kyselytutkimus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10631 
567 |b haastattelututkimus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10632 
591 |i 113 
591 |i 516 
650 7 |a tieto- ja viestintätekniikka  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p20743 
650 7 |a tietotekniikka  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5462 
650 7 |a opetuskäyttö  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5260 
650 7 |a opettajat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1117 
650 7 |a peruskoulu  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2518 
650 7 |a lukio  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7401 
650 7 |a aineenopettajat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4071 
650 7 |a täydennyskoulutus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6266 
650 7 |a vaikuttavuus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1655 
650 7 |a informations- och kommunikationsteknik  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p20743 
650 7 |a informationsteknik  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5462 
650 7 |a användning i undervisning  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5260 
650 7 |a lärare  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1117 
650 7 |a ämneslärare  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4071 
650 7 |a fortbildning  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6266 
650 7 |a verkningsfullhet  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1655 
651 7 |a Keski-Suomi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p94207 
651 7 |a Mellersta Finland  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p94207 
653 0 |a Information and Communication Technology 
653 0 |a education for in-service teachers 
653 0 |a effectiveness 
653 0 |a evaluation 
710 2 |a Jyväskylän yliopisto.  |b Informaatioteknologian tiedekunta. 
776 0 8 |i Verkkoaineisto (PDF):  |z 978-951-39-7303-2 
830 0 |a Jyväskylä studies in computing,  |x 1456-5390 ;  |v 276. 
852 |a P  |c 0314255 
852 |b KANAVUORI  |c 1210  |m P 0314255 
856 4 1 |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-7303-2  |y Linkki verkkoaineistoon 
999 |c 1806105  |d 1806105 
952 |b KANAVUORI  |c 1210  |o P 0314255  |9 1