Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
Applied Filters:
subjects: Remove Filter kauppahallit
Page will reload when a filter is removed.
Reset Filters
Page will reload when a filter is removed.
Reset Filters
Show filters (1)
subjects: Remove Filter kauppahallit
  • Aistikanavapohjaisesti eriytet...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Aistikanavapohjaisesti eriytetyn verkko-oppimisympäristön analyysi

Aistikanavapohjaisesti eriytetyn verkko-oppimisympäristön analyysi

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Heinilä, Joona, kirjoittaja
Format: Master's thesis
Language:fin
Subjects:
oppimisympäristö
verkko-opiskelu
oppimistyylit
yksilöllistäminen
eriyttäminen
historia
opetus
opetusmenetelmät
yläkoulu
miellejärjestelmät
VARK
sensory modalities
learning styles
e-learning
differentiation
Online Access:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View
Description
Access:Aineisto on vapaasti saatavissa.

Similar Items

  • Aistikanavapohjaisesti eriytetyn verkko-oppimisympäristön analyysi
    by: Heinilä, Joona
    Published: (2017)
  • Perceptual learning styles of high school and vocational school students
    by: Arjanko, Marianne
    Published: (1998)
  • Tieto- ja viestintätekniikka eri oppijatyyppien tukena vieraan kielen opinnoissa
    by: Ohinen-Salvén, Maarit
    Published: (2013)
  • Tailoring of feedback in web-based learning systems : certitude-based assessment with online multiple choice questions
    by: Vasilyeva, Ekaterina
    Published: (2009)
  • Oppimistyylien havaitseminen ja niiden huomioiminen käytännön opetustyössä
    by: Pesonen, Jonna
    Published: (2003)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report