|
|
|
|
LEADER |
00000cam a2200000 i 4500 |
001 |
1802979 |
003 |
FI-J |
005 |
20220929125529.0 |
008 |
171130s2017 fi |||| m |0| 0|eng|c |
020 |
|
|
|a 978-951-39-7262-2
|q nidottu
|
035 |
|
|
|a FCC011635417
|
035 |
|
|
|a 1802979
|
040 |
|
|
|a FI-J
|b fin
|e rda
|d FI-NL
|
041 |
0 |
|
|a eng
|b fin
|
080 |
1 |
|
|a 373
|2 1974/fin/fennica
|
100 |
1 |
|
|a Tang, Xin,
|e kirjoittaja.
|0 (FI-ASTERI-N)000174212
|
245 |
1 |
0 |
|a Teaching practices in early primary school :
|b dimensions, patterns and consequences /
|c Xin Tang.
|
246 |
3 |
0 |
|a Dimensions, patterns and consequences
|
264 |
|
1 |
|a Jyväskylä :
|b University of Jyväskylä,
|c 2017.
|
264 |
|
3 |
|a Jyväskylä :
|b Jyväskylä University Printing House
|
300 |
|
|
|a 64 sivua, 62 sivua useina numerointijaksoina, 3 numeroimatonta sivua :
|b kuvitettu ;
|c 25 cm
|
336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
337 |
|
|
|a käytettävissä ilman laitetta
|b n
|2 rdamedia
|
338 |
|
|
|a nide
|b nc
|2 rdacarrier
|
490 |
1 |
|
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 601
|
500 |
|
|
|a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 3 eripainosta.
|
502 |
|
|
|a Väitöskirja :
|c Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, psykologia,
|d 2017.
|
530 |
|
|
|a Yhteenveto-osa ja 1 eripainos julkaistu myös verkkoaineistona.
|
591 |
|
|
|i 515
|
650 |
|
7 |
|a lukutaito
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11405
|
650 |
|
7 |
|a alakoulu
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21828
|
650 |
|
7 |
|a luokkatyöskentely
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p568
|
650 |
|
7 |
|a opetusmenetelmät
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p988
|
650 |
|
7 |
|a lapsilähtöisyys
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p25973
|
650 |
|
7 |
|a opettaja-oppilassuhde
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1050
|
650 |
|
7 |
|a läsfärdighet
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11405
|
650 |
|
7 |
|a lågstadiet
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21828
|
650 |
|
7 |
|a klassrumsarbete
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p568
|
650 |
|
7 |
|a undervisningsmetoder
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p988
|
650 |
|
7 |
|a barnperspektiv
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p25973
|
650 |
|
7 |
|a förhållandet lärare-elev
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1050
|
653 |
|
0 |
|a child-centred practices
|
653 |
|
0 |
|a teacher-directed practices
|
653 |
|
0 |
|a child-dominated practices
|
653 |
|
0 |
|a reading skills
|
653 |
|
0 |
|a person-oriented approach
|
653 |
|
0 |
|a primary school
|
710 |
2 |
|
|a Jyväskylän yliopisto.
|b Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta.
|0 (FI-ASTERI-N)000182659
|
776 |
0 |
8 |
|i Verkkoaineisto (yhteenveto-osa ja 1 eripainos, PDF):
|z 978-951-39-7263-9
|
830 |
|
0 |
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 601.
|
852 |
|
|
|a P
|c 0314305
|
856 |
4 |
1 |
|u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-7263-9
|y Linkki verkkoaineistoon
|
999 |
|
|
|c 1802979
|d 1802979
|
952 |
|
|
|b MAIN
|c 101
|o B Kasv Tang
|9 1
|
952 |
|
|
|b KANAVUORI
|c 1210
|o P 0314305
|9 1
|