MARC

LEADER 00000cam a2200000 i 4500
001 1802979
003 FI-J
005 20220929125529.0
008 171130s2017 fi |||| m |0| 0|eng|c
020 |a 978-951-39-7262-2  |q nidottu 
035 |a FCC011635417 
035 |a 1802979 
040 |a FI-J  |b fin  |e rda  |d FI-NL 
041 0 |a eng  |b fin 
080 1 |a 373  |2 1974/fin/fennica 
100 1 |a Tang, Xin,  |e kirjoittaja.  |0 (FI-ASTERI-N)000174212 
245 1 0 |a Teaching practices in early primary school :  |b dimensions, patterns and consequences /  |c Xin Tang. 
246 3 0 |a Dimensions, patterns and consequences 
264 1 |a Jyväskylä :  |b University of Jyväskylä,  |c 2017. 
264 3 |a Jyväskylä :  |b Jyväskylä University Printing House 
300 |a 64 sivua, 62 sivua useina numerointijaksoina, 3 numeroimatonta sivua :  |b kuvitettu ;  |c 25 cm 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
490 1 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 601 
500 |a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 3 eripainosta. 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, psykologia,  |d 2017. 
530 |a Yhteenveto-osa ja 1 eripainos julkaistu myös verkkoaineistona. 
591 |i 515 
650 7 |a lukutaito  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11405 
650 7 |a alakoulu  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21828 
650 7 |a luokkatyöskentely  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p568 
650 7 |a opetusmenetelmät  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p988 
650 7 |a lapsilähtöisyys  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p25973 
650 7 |a opettaja-oppilassuhde  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1050 
650 7 |a läsfärdighet  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11405 
650 7 |a lågstadiet  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21828 
650 7 |a klassrumsarbete  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p568 
650 7 |a undervisningsmetoder  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p988 
650 7 |a barnperspektiv  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p25973 
650 7 |a förhållandet lärare-elev  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1050 
653 0 |a child-centred practices 
653 0 |a teacher-directed practices 
653 0 |a child-dominated practices 
653 0 |a reading skills 
653 0 |a person-oriented approach 
653 0 |a primary school 
710 2 |a Jyväskylän yliopisto.  |b Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta.  |0 (FI-ASTERI-N)000182659 
776 0 8 |i Verkkoaineisto (yhteenveto-osa ja 1 eripainos, PDF):  |z 978-951-39-7263-9 
830 0 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 601. 
852 |a P  |c 0314305 
856 4 1 |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-7263-9  |y Linkki verkkoaineistoon 
999 |c 1802979  |d 1802979 
952 |b MAIN  |c 101  |o B Kasv Tang  |9 1 
952 |b KANAVUORI  |c 1210  |o P 0314305  |9 1