MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1802978
003 FI-J
005 20220929125529.0
007 cr||| ||||||||
008 171130s2017 fi |||| om |0| 0|eng|c
020 |a 978-951-39-7263-9  |q PDF 
035 |a FCC011635471 
035 |a 1802978 
040 |a FI-J  |b fin  |e rda 
041 0 |a eng  |b fin 
100 1 |a Tang, Xin,  |e kirjoittaja.  |0 (FI-ASTERI-N)000174212 
245 1 0 |a Teaching practices in early primary school :  |b dimensions, patterns and consequences /  |c Xin Tang. 
264 1 |a Jyväskylä :  |b University of Jyväskylä,  |c 2017. 
300 |a 1 verkkoaineisto (64, 12 sivua, 3 numeroimatonta sivua) :  |b kuvitettu 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
490 1 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 601 
500 |a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 1 eripainos. 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, psykologia,  |d 2017. 
506 0 |a Aineisto on vapaasti saatavissa.  |f Unrestricted online access  |2 star 
530 |a Yhteenveto-osa ja 3 eripainosta julkaistu myös painettuna. 
591 |i 515 
650 7 |a lukutaito  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11405 
650 7 |a alakoulu  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21828 
650 7 |a luokkatyöskentely  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p568 
650 7 |a opetusmenetelmät  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p988 
650 7 |a lapsilähtöisyys  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p25973 
650 7 |a opettaja-oppilassuhde  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1050 
653 0 |a child-centred practices 
653 0 |a teacher-directed practices 
653 0 |a child-dominated practices 
653 0 |a reading skills 
653 0 |a person-oriented approach 
653 0 |a primary school 
776 0 8 |i Painettu (yhteenveto-osa ja 3 eripainosta):  |z 978-951-39-7262-2 
830 0 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 601. 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-7263-9  |u URN:ISBN:978-951-39-7263-9  |z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive  |q PDF 
999 |c 1802978  |d 1802978