|
|
|
|
LEADER |
00000cam a22000004i 4500 |
001 |
1802978 |
003 |
FI-J |
005 |
20220929125529.0 |
007 |
cr||| |||||||| |
008 |
171130s2017 fi |||| om |0| 0|eng|c |
020 |
|
|
|a 978-951-39-7263-9
|q PDF
|
035 |
|
|
|a FCC011635471
|
035 |
|
|
|a 1802978
|
040 |
|
|
|a FI-J
|b fin
|e rda
|
041 |
0 |
|
|a eng
|b fin
|
100 |
1 |
|
|a Tang, Xin,
|e kirjoittaja.
|0 (FI-ASTERI-N)000174212
|
245 |
1 |
0 |
|a Teaching practices in early primary school :
|b dimensions, patterns and consequences /
|c Xin Tang.
|
264 |
|
1 |
|a Jyväskylä :
|b University of Jyväskylä,
|c 2017.
|
300 |
|
|
|a 1 verkkoaineisto (64, 12 sivua, 3 numeroimatonta sivua) :
|b kuvitettu
|
336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
337 |
|
|
|a tietokonekäyttöinen
|b c
|2 rdamedia
|
338 |
|
|
|a verkkoaineisto
|b cr
|2 rdacarrier
|
490 |
1 |
|
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 601
|
500 |
|
|
|a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 1 eripainos.
|
502 |
|
|
|a Väitöskirja :
|c Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, psykologia,
|d 2017.
|
506 |
0 |
|
|a Aineisto on vapaasti saatavissa.
|f Unrestricted online access
|2 star
|
530 |
|
|
|a Yhteenveto-osa ja 3 eripainosta julkaistu myös painettuna.
|
591 |
|
|
|i 515
|
650 |
|
7 |
|a lukutaito
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11405
|
650 |
|
7 |
|a alakoulu
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21828
|
650 |
|
7 |
|a luokkatyöskentely
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p568
|
650 |
|
7 |
|a opetusmenetelmät
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p988
|
650 |
|
7 |
|a lapsilähtöisyys
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p25973
|
650 |
|
7 |
|a opettaja-oppilassuhde
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1050
|
653 |
|
0 |
|a child-centred practices
|
653 |
|
0 |
|a teacher-directed practices
|
653 |
|
0 |
|a child-dominated practices
|
653 |
|
0 |
|a reading skills
|
653 |
|
0 |
|a person-oriented approach
|
653 |
|
0 |
|a primary school
|
776 |
0 |
8 |
|i Painettu (yhteenveto-osa ja 3 eripainosta):
|z 978-951-39-7262-2
|
830 |
|
0 |
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 601.
|
856 |
4 |
0 |
|u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-7263-9
|u URN:ISBN:978-951-39-7263-9
|z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
|q PDF
|
999 |
|
|
|c 1802978
|d 1802978
|