MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1802398
003 FI-J
005 20211004143824.0
007 cr|||||||||a||
008 171127s2017 fi |||||sm||||||||||fin||
035 |a FCC011569196 
040 |a FI-J  |b fin  |e rda 
041 0 |a fin 
100 1 |a Huuskonen, Inka,  |e kirjoittaja. 
245 1 0 |a Promotionaalisuus esikoisteosten takakansiteksteissä /  |c Inka Huuskonen. 
264 0 |a Jyväskylä,  |c 2017. 
300 |a 1 verkkoaineisto (70 sivua) 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
347 |a tekstitiedosto  |b PDF 
506 0 |a Aineisto on vapaasti saatavissa.  |f Unrestricted online access  |2 star 
509 |a Pro gradu -tutkielma :  |c Jyväskylän yliopisto, Kieli- ja viestintätieteiden laitos, suomen kieli. 
567 |b diskurssianalyysi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7829 
650 7 |a kirjallisuus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8113 
650 7 |a markkinointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5878 
650 7 |a esikoisteokset  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21645 
650 7 |a markkinointiviestintä  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6988 
650 7 |a myynninedistäminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9477 
650 7 |a mielikuvamarkkinointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p27600 
650 7 |a kirjankannet  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p29737 
650 7 |a perinnelajianalyysi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p19048 
650 7 |a tekstintutkimus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p13523 
650 7 |a diskurssintutkimus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21078 
650 7 |a systeemis-funktionaalinen kielioppi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23928 
653 0 |a takakansitekstit 
653 0 |a markkinoiva diskurssi 
653 0 |a metafunktiot 
655 7 |a pro gradu -tutkielmat  |2 slm/fin  |0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1244 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201711264377  |u URN:NBN:fi:jyu-201711264377  |z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive  |q PDF 
999 |c 1802398  |d 1802398